interrail of hitchhiking

Status
Niet open voor verdere reacties.

Elise1

New Member
Hallo,

Ik ben Elise, 17 jaar (18 in december) en ik zou graag een avontuurlijke reis ondernemen (strandvakanties zijn écht niets voor mij). Dus ik had gedacht aan het reizen mbv een interrailpas ofwel al liftend (of een roadtrip, maar ik heb geen rijbewijs). Dit met rugzak en met als slaapplaats een tent en/of herbergen. Bestemming? Het liefst van al zou ik naar Engeland en Schotland gaan, maar Oost-Europa zie ik ook zitten. :)

groetjes,

Elise

hoi,

rond welke periode had je dit graag gepland?
ik had deze zomer graag nog een reisje gedaan, al is er echter 1 probleem, ik moet ten laatste op 2augustus terug thuis zijn. moest dit voor jou geen probleem zijn, dan kunnen we er gerust nog eens over praten (niet te lang natuurlijk want de tijd loopt :D)

groeten ruben
( [email protected])

ikzelf ben 22
regio w-vl

Hallo Elise,

Jouw voorstel spreekt me wel aan, maar ik hoor ook wel graag eens wanneer je zo'n reis wil maken. Ik kan pas na de herexamens, begin september ergens, op reis vertrekken.

Groeten Jonas (19, Gent)

Hallo

Omdat ik tot 19 september niets te doen heb,
wil ik ook graag op een goedkope manier nog op reis. Liften lijkt me wel wat:smile: Ik kan in principe morgen vertrekken, de bestemming maakt me niet zoveel uit, ik wil gewoon weg =D
Ik ben 18 jaar en woon in de buurt van Antwerpen.
Je mag me altijd mailen :biggrin: [email protected]

Groetjes, Simon

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan