Intersoc Enjoy - ski vakantie Valmeinier - Frankrijk

• Onderwerp starter Onderwerp starter ddv
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
reisgenoten

hey,
ben net gaan zien op de site da lijkt me een leuke prijs en heb duidelijk wel intresse!! heb gezien dat je al met een paar mensen zijt.
laat je iets weten of e-mail? facebook?
[email protected]
facebook is het gwn bjorn pieters

tot gauw!!
Ps ben zelf 28 afkomstig van oelegem regio antwerpse kempen :)

Hallo,
Ik ben van plan om mee te gaan met Intersoc Enjoy naar Valmeinier.
Deze formule is specifiek voor 20 en 30 tigers. Je zit op hotel en er is voldoende animatie. (aantal monitoren die meegaan) Deze reis gaat door van 4 tot 12 februari. Je kan met de bus of met eigen vervoer. Je kan kiezen tussen 1, 2 of 3 persoons kamers

Nog mensen die reeds meegaan op deze vakantie of mensen die interesse hebben om te gaan ?

Misschien kunnen we met een aantal afspreken en mekaar leren kennen voor de reis, dat is zoiezo leuker, dan heb je reeds een groepje dat je kent.

Deze week is specifiek voor 20 en 30 tigers, dus geen families met kinderen en voldoende après ski met DJ's etc...

Ik vind de prijzen goed meevallen, huur van ski/snowboard materiaal alsook skipas zitten allemaal in de prijs.

[DLMURL]http://www.intersoc.be/nl/Intersoc_enjoy/Valmeinier/[/DLMURL]

Wie heeft nog interesse ?

Grtn
Dieter

Laatst bewerkt door een moderator:
hoi superman,

Welkom, 1 tip, kom volgende week woensdag ook af naar Gent, de rest zal er ook zijn. Kom je af ?

groeten
Dieter.

Tussenstand

Hello iedereen,

Dus woensdag komen we allen samen in Gent.
Dieter, hoeveel mensen komen zeker af ?
En heb je idee van hoeveel er effectief al geboekt hebben?

Ik zou donderdag boeken na de meeting (kwestie van mss al afspraken kunnen maken voor 1 2 of 3-persoonskamer)

Prettige zondag nog

Koen

Hoi Koen,

We zullen zoiezo al met 4 zijn, Marijke, Twinny, Jij en mezelf.
Ik ben volgens mij de enigste van de vier die al geboekt heeft in 1 pers kamer.
Maar als anderen dit nog lezen ook welkom, hoemeer volk hoe beter hé.

tot woensdag !
Dieter.

woensdag

Hoi Dieter en de rest :)

Stuur je privé nog een tel.nr. door voor contact indien iemand niet zou kunnen of later komt?

Grtz en tot woensdag
Koen

laatste oproep, geïnteresseerden voor deze skireis, kom zeker af morgenavond naar Gent om 19u30 !!

Hallo Dieter,

Ondertussen nog iets gehoord van andere geïnteresseerden of van mensen die niet in Gent geraakt zijn?

Grtz
Koen

Hallo

Hallo iedereen,
de eerste 2 weken van februari ga ik als begeleiding met Skikot mee naar
Les Deux Alpes en kan ik dus niet met jullie meegaan.
Ik wens jullie alvast een prettige reis en veel ski-snowboard plezier.
Groetjes Twinny

Nog mensen die met de intersoc reis meegaan of interesse hebben ? Let us know, mezelf, Koen en Virginie zijn al ingeschreven...

ingeschreven

Hallo
Kennen jullie elkaar ondertussen al of niet, het is de eerste keer op dit forum dat ik niet kende, maar ook ik ben ingeschreven voor de vakantie van enjoy.

Hallo Darja,

Ik heb ondertussen reeds contact met 2 mensen, Koen en Virginie. Beiden gaan ook mee op dezelfde vakantie.
Met Koen spreek ik nog eens af deze week.

Van welke regio ben je afkomstig ?

Groeten
Dieter

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan