Jonge reisbuddy gezocht (18-28)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ikelise

New Member
Hee allemaal!

Het lijkt mij heel tof om op backpack-avontuur te gaan naar een land zoals Thailand of Vietnam,
Ik houd zowel van actieve en avontuurlijk activiteiten als relaxte. Ik wil zoveel mogelijk van de landen zien en de culturen beleven. Ik denk dat ik een sociale en makkelijke reisgenote ben, ben jij dat ook? schrijf mij dan een berichtje, natuurlijk als ook jij geïnteresseerd bent in backpacken in landen als Thailand of Vietnam!

Groetjes Elise (21/ midden Nederland).

Hey Elise!

Leuk je post te lezen,
Wanneer zou je graag op reis gaan? Thailand staat ook op m'n verbanglijstje!

Kobe

Hey Elise!

Ik was ook van plan om aankomende zomer ergens daar te gaan reizen alleen zijn mijn vrienden hier niet zo avontuurlijk om dat te gaan doen..

Ik ben wel geintresseerd om te kijken of er een mogelijkheid is om met jou dit avontuur te delen! Als je wilt kunnen we ergens hier verder over praten en kijken of wij iets samen kunnen regelen:)

Laat het me weten!

~ Nick

Hey Elise,

Ik heb al veel backpack avonturen beleeft in Europa en zou nu graag landen in Zuidoost Azië en Zuid-Amerika gaan verkennen, maar deze keer niet alleen want ik heb tot nu toe meestal alleen gereisd. Op welke manier reis jij het liefste? Dan bedoel ik hoe zou je je het liefst verplaatsen en wil je wildkamperen of in hostels in de steden gaan overnachten?

Groeten,
Filip

Hee allemaal!

Het lijkt mij heel tof om op backpack-avontuur te gaan naar een land zoals Thailand of Vietnam,
Ik houd zowel van actieve en avontuurlijk activiteiten als relaxte. Ik wil zoveel mogelijk van de landen zien en de culturen beleven. Ik denk dat ik een sociale en makkelijke reisgenote ben, ben jij dat ook? schrijf mij dan een berichtje, natuurlijk als ook jij geïnteresseerd bent in backpacken in landen als Thailand of Vietnam!

Hè Elise,

Ik heb zelf ook net een oproepje geplaatst.
Sta je er ook voor open om in het najaar te gaan? Mijn interesse gaat vooral uit naar Zuid-Thailand. Ik hoor graag of het misschien tóch overeen komt!

Lief, Lotte

Hoi

Ik ben al een hele tijd geïnteresseerd in backpacken en Thailand, en de regio's er rond.
Ik word bijna 18 dus ben van plan zelfstandig te reizen maar doe dit liever niet alleen maar helaas zijn er niet veel mensen van mijn leeftijd die dit zien zitten.
Ik deel jouw interesses volledig en als persoon ben ik ook tamelijk sociaal en gemakkelijk waarmee ik bedoel dat ik na een tijdje met iemand omgaan mezelf meer openstel dus ben jij iemand die gesprekken goed gaande kan houden is dat ideaal!
Ik woon in België, vlakbij Zaventem.
Vermits ik nog studeer kan ik wel enkel in de zomervakantie als je voor langere tijd wilt gaan.
Je mag me altijd contacteren moest ik er een geschikte persoon voor jou uitzien.

Groetjes, Jana

Hee allemaal!

Hey Elise!

Mijn naam is Tom. Ben 20 jaar en ook opzoek naar een reisbuddy. Het lijkt mij leuk om langs verschillende landen te gaan. Ik heb zelf niet echt ervaring met backpacken maar sta open voor een avontuur. Mijn vrienden zijn helaas niet mee te krijgen. Ik ben een rustige makkelijke jongen in de omgang. Lijkt het je iets stuur me dan een berichtje!

Groetjes Tomm!⛰

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan