Jotunheimen of Schotland/Ierland - Fiets of backpack

Status
Niet open voor verdere reacties.

Eitje

New Member
Hallo,

Doordat mijn reisplannen zopas gedwarsboomd werden ben ik nu op zoek naar een alternatief. Het is allemaal vrij last-minute, dus als je denkt 'Ik wil NU gewoon weg', dan heb je bij deze misschien een reispartner gevonden. ;-)

Ik zou ontzettend graag naar Noorwegen (Jotunheimen) trekken om daar een weekje te gaan backpacken. Maar andere alternatieven zijn ook mogelijk. Ierland en/of Schotland behoren ook tot de opties...
Eventueel ook een korte fietsvakantie ipv trekking.

Mijn vakantie begint NU tot en met 2 augustus, dus alles wat hierbinnen valt is te overwegen... :-)

Groetjes,

Elke :rolleyes:

Hoi Elke,

Ik heb ietwat onverwacht enkele weken vrij en had net als jij iets van "ik wil NU even weg"... met rugzak of met de fiets ofzo. Had wel niet direct gedacht aan Schotland ofzo (en zeker niet aan Noorwegen), eerder iets vlakbij, eventueel in eigen land. Niet dat dat een breekpunt moet zijn. Mijn idee was ook niet echt heel concreet. Wat denk je?

Hoi Elke,

Ook mijn vakantieplannen zijn onverwachts compleet in het water gevallen. Een weekje backpack of fiets zie 'k altijd wel zitten, :smile: de bestemming maakt niet veel uit. Noorwegen is een van mijn droombestemmingen ben er al één keer geweest, onder andere in de Hardangervidda en de Jotunheimen, maar ook Schotland en Ierland zijn bestemmingen die al een tijdje op mijn lijstje staat. Mijn verlof start het weekend van 23-24 juli en loopt t.e.m. 7 aug.

Laat gerust iets van je horen als bovenstaande je aanspreekt.

Groetjes,

Gerdy

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan