juli 2010 Mexico reisgenoten gezocht

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bucky78

New Member
Hey,

Ik vetrek op 8 juli naar Cancun in Mexico, vanwaar ik gedurende 11 maanden wil verder trekken in Midden en Zuid Amerika.

Ik ben op zoek naar mensen die gedurende een aantal dagen of weken mee Mexico of Guatemala willen verkennen in de maanden juli - augustus.

Groeten

Jelle

mexico

Dag Jelle,

Ik wou eens informeren hoe jouw reisplan eruit ziet voor mexico/guattemala...
Ik ben van plan om 3 weken rond te trekken in mexico/guattemala, in juli of augustus, dit hangt af van mijn werk. Kan je wat info geven over jezelf/reisplanning.

Dankje.

Hey,

Ik vetrek op 8 juli naar Cancun in Mexico, vanwaar ik gedurende 11 maanden wil verder trekken in Midden en Zuid Amerika.

Ik ben op zoek naar mensen die gedurende een aantal dagen of weken mee Mexico of Guatemala willen verkennen in de maanden juli - augustus.

Groeten

Jelle

Dag Ines,

Een echt gedetaileerd resiplan heb ik niet, lijkt me trouwens onmogelijk voor een periode van elf maand. Wel heb ik op google maps een aantal plaatsen aangeduid die ik graag zou bezoeken, maar ook hier zal veel op moment en ter plaatse beslist worden.

De eerste weken/maanden van mijn trip plan ik het zuidelijk gedeelte van Mexico te bezoeken of Belize & Guatemala en dan zo terug naar Mexico.

Welke info over mezelf had je graag gekregen? Misschien kan je een kijkje nemen op mijn website/travelblog die nu nog in ontwilkkeling is maar waar je toch wel al enige info kan op terugvinden: jelleonderweg.com.

Groeten

Jelle

Leeftijd was eigenlijk voldoende om te weten of je geen oude viezerik zou zijn ;-) Ikzelf heb me een ticketje geboekt op 11/08, maar ga maar voor 3 weken (waarschijnlijk alleen) rondtrekken.
Ik ga 1 van de weken mijn reis voorbereiden... Mss dat we elkaar ergens tegen kunnen tegen komen, hangt er natuurlijk een beetje af wanneer wie waar is.
Ik zal terug contact opnemen als ik meer weet.

Groeten
Dag Ines,

Een echt gedetaileerd resiplan heb ik niet, lijkt me trouwens onmogelijk voor een periode van elf maand. Wel heb ik op google maps een aantal plaatsen aangeduid die ik graag zou bezoeken, maar ook hier zal veel op moment en ter plaatse beslist worden.

De eerste weken/maanden van mijn trip plan ik het zuidelijk gedeelte van Mexico te bezoeken of Belize & Guatemala en dan zo terug naar Mexico.

Welke info over mezelf had je graag gekregen? Misschien kan je een kijkje nemen op mijn website/travelblog die nu nog in ontwilkkeling is maar waar je toch wel al enige info kan op terugvinden: jelleonderweg.com.

Groeten

Jelle

By the way....
Ik ben 30 jaar en woon te Lier. Als je een foto wil zien, kunt ge me altijd facebook'en.

Groeten

Dag Ines,

Groeten

Jelle

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan