Juli/Aug: Centraal of zuid amerika 2013

Status
Niet open voor verdere reacties.

BenVA

New Member
Hi,

Ik zoek iemand die in de periode tussen 17 juli en 10 augustus naar C amerika of zuid amerika wil gaan (andere voorstellen mogen ook).

Favo's: Peru-Bolivia / Mexico(yukatan)-Guatemala-Belize

Wat te doen: natuur,cultuur,genieten :)
Low budget backpacken

Liefst leeftijdsgenoot (20-30j)

grtjs

Hey!

Ik (bijna 25j) zou deze zomer ook een paar weken (liefst in juli en begin augustus) naar Zuid-Amerika willen om wat te trekken. Mijn favorieten zijn Ecuador, Colombia en Peru.

Zou je ecuador zien zitten? Dat is wel zowat mijn favoriete bestemming.. :cool:

Groeten!

Ecuador

Hoi!

Heb je al specifieke data dat je kan gaan?
Ecuador weet ik niet veel van. Ik kan maar 3 weken, dan zou Peru mn voorkeur genieten :)

gr

Hi,

Ik zoek iemand die in de periode tussen 17 juli en 10 augustus naar C amerika of zuid amerika wil gaan (andere voorstellen mogen ook).

Favo's: Peru-Bolivia / Mexico(yukatan)-Guatemala-Belize

Wat te doen: natuur,cultuur,genieten :)
Low budget backpacken

Liefst leeftijdsgenoot (20-30j)

grtjs

Hallo,

Al concrete plannen?

Annelies en ik, 2 leerkrachten uit Gent plannen deze zomer (juli/augustus) naar Zuid-Amerika te gaan (Bolivia, Peru, Ecuador).
We spreken nog geen Spaans. Bij voorkeur reisgenoten van onze leeftiijd (28 en 32).
De tijd dringt om concreter te plannen. Graag spreken we wel eerst eens af om te kijken of we een goed reisteam vormen.

Zin om af te spreken? Ook andere kandidaat reisgenoten mogen reageren.
Mail of bel naar:
[email protected], 0486/64.12.43
[email protected], 0485/28.00.25

Groetjes,

Saartje & Annelies

op zoek nr reisgenoten voor Peru en Ecuador

Beste BenVA en Aminded,

Gasten, jullie bestemmingen en data vallen nét uit op mijn eigen plannen. Zo'n drietal weken touren in Peru en een stukje Ecuador meepikken zit al een halfjaar in mijn hoofd als idee.

Ik ben ingegaan op de uitnodiging van Saartje, maar zij hadden 3 kandidaten en zochten eigenlijk maar nog naar 1 'extra'... jammer genoeg ben ik het niet geworden.

MAARrrrrr ! Ik heb al een deftig stuk research gedaan ook naar de locaties die aanbevolen worden her en der op fora in Peru en Ecuador. Nu heb ik mezelf wel danig 'warm gekregen' voor die reis dat ik ermee doormoet :) De combinatie met Ecuador is best te doen. Dat land herbergt ook fantastische plekken en werd onlangs door National Geographic Traveller Magazine geroemd als een "topbestemming" in 2013. Reeds aangemerkt: Quito, Loja, Otavalos, de adembenemende Rio Pastaza Valley. Je komt constant hangbruggen tegen, en voor de liefhebbers van een beetje "outdoor action": genoeg aanbod om bvb. te gaan mountainbiken doorheen vuurrode canyons, een tochtje met een "dune buggy" door woestijnlandschap, een begeleide rafting tocht... moet uiteraard niet allemaal maar een beetje outdoor gecombineerd met het rondtrekken lijkt me wel wat.

Waar wonen jullie zoal? Een beetje info over mezelf: 28,m, afkomstig uit Mechelen en werk in Brussel als junior manager voor een internationale nutsorganisatie. Ik hou van netwerken, cultuur, geschiedenis, receptjes uitproberen, fitness, en ga binnenkort mijn eerste stappen in de rafting zetten :cool:.

Ik heb ook vernomen dat momenteel de tickets met Ticketstop en Connections travel aan zo'n 1250€ staan (verzekering + dossierkosten inbegrepen). Dus voor mij geen probleem om de tocht zélf niet te veel op te doen en via couchsurfing en bij kleine B&Bs.

Belangrijk te weten: ik moet in feite terugzijn voor 13 augustus... dus indien ik idd 10 augstus terug zou zijn is dat ideaal :)

Laat gerust (en snel) wat weten op mijn e-mail ([email protected]) of 0473/402301 !

Grtn
-Nico

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan