Juni - Marrakech - Agadir

Status
Niet open voor verdere reacties.

dsteve82

New Member
Hallo,
Heeft er iemand zin om in het eerste deel van juni er eventjes op uit te trekken?
Ik zou graag een dag of 3 naar Marrakech gaan en dan doorreizen naar Agadir,
om wat uit te waaien aan het strand.
Ik was anderhalf jaar geleden al in Agadir en van daaruit kan je ook wel nog excursies
doen die de moeite zijn.
Ik ben 28 uit het Gentse en heb niet veel zin om er alleen op uit te trekken. Ik heb het al een paar keer gedaan en dat is altijd super meegevallen, maar ik denk dat het toch
eens een teleurstelling zou kunnen zijn.
Leuk gezelschap is dus welkom. Als er iemand denkt, ik wil begin juni er ook nog efkes op uittrekken, maar Marokko niet ziet zitten, maar een ander voorstel heeft,
laat maar iets weten.

Groeten,
S

Hey,

Ik heb wel interesse, maar kan alleen weg van 1/6 t.e.m. 5/6. En laat dat nu net een geliefkoosd moment zijn voor veel mensen om er eens op uit te trekken... Dus ik vrees een beetje dat de vluchten op die moment wel eens duur zouden kunnen uitvallen (ook voor andere bestemmingen...). Maar als het redelijk geprijsd is, wil ik graag weg :).

Hallo,
van 1 t.e.m. 5 is wat te kort voor mij. Ik vraag de prijzen eens na voor een combinatie marrakech - agadir, want die zijn meestal op aanvraag. Voor 550€ zit je een week in Agadir all in het Agador. Voor iets meer, zal je wel iets deftigs hebben in Marrakech.
Hoeveel een combinatie kost vraag ik eens na bij sunjets deze week.

mvg,
Steve

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan