kamperen in europa zomer 2010

Status
Niet open voor verdere reacties.

12345

New Member
Hey, ik wil via deze weg eens proberen om mensen te vinden die mee willen gaan kamperen in de bergen, ergens binnen europa, om de prijzen toch wat te kunnen drukken.

het zou gaan om een lang weekend of een week.. waarschijnlijk met mijn eigen wagen, tenzij iemand een beter idee zou hebben =)
vakantie kan ik nemen wanneer ik wil.

Ik ben een jongen van 22jaar uit antwerpen, met veel zin om nieuwe mensen te leren kennen...

Als er iemand meer wil weten over mij, of zo'n reis ook ziet zitten, laat me dan gerust iets weten.

Groeten, Timmy

Hallo,

Ik ben richard en ga graag op vakantie, heb de meeste landen al wel een keer bezocht en een groot deel van de wereld gezien, nu ben ik een beetje aan het plannen om naar azie te gaan, meer bepaald naar moskou. Ik plan een vakantie van 2-3 weken en wil dus nog andere plaatsen bezoeken. Ik weet nog niet wat ik na moskou nog wil zien, of de trans siberië expres naar beijing of door naar st-petersburg via het binnenland en bij locale mensen overnachten. Dat moet ik nog zien.

Het is niet helemaal wat jij van plan was, maar ik hoor wel of het je iets lijkt.

Natuurlijk wil ik zelf ook alles low budget houden dus zoek ik ook naar de goedkoopste manieren om te reizen, te voet, openbaar vervoer of vliegen als dat goedkoper is. Overnachten doe ik meestal in hostels, in de vrije natuur of bij locale mensen thuis.

Ik ben nog aan het plannen dus voel je vrij om vragen te stellen en zelf bepaalde plaatsen op de lijst te zetten die je graag wilt zien.

De meest recente vakantie was naar Polen voor 13 dagen, dit was niet echt low budget, maar ik had wel gezocht naar de goedkoopste vlucht en hostel en in het totaal koste het mij incl. vervoer, overnachting, activiteiten en goed uit eten, ongeveer 300 € en ik ben nu niet van plan om meer als het dubbele uit te geven aan vervoer, overnachting en eten, dat moet mogelijk zijn.

m.v.g.
Richee

Laatst bewerkt:
Hey Timmy,

Ik ben wel geïnteresseerd in een weekje kamperen met de tent (heb er zelf nog een
voor 3 pers.). M'n verlof loopt van 26/07 tot 13/08. Vier jaar geleden heb ik Zweden
(Patjalantaleden) gedaan met reisgenoot en tent. Heel leuk, maar ook wel zwaar ...
maar dat mag de pret niet drukken natuurlijk. Verder is dit m'n enige 'ervaring' met trektochten. M'n naam is Björn, 31 en woonachtig in Zulte.

Groeten,
Björn

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan