Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Wie heeft er zin om in april of mei een 3-tal dagen tussenuit te gaan?
Ik ben een 28 (tegen dan 29) jarige vrouw uit Vlaams-Brabant en ben op zoek naar een reisgenote tussen 25-40 jaar.
Mijn top 5 bestemmingen:
Hey ik ben een man van 26 (tegen dan 27) ik zie het wel zitten om een 3-tal dagen naar rome te gaan altijd al eens willen naartoe gaan en ik heb de mogelijkheid om mij vrij te maken als het u past.
voor verdere besprekingen en eventueel een akkoord kan u mij steeds bereiken via deze site.
met mij of zonder mij ik wens u nu al een zalige 3daagse vakantie vriendelijke groeten nicky.
Hoi Rima en Niro!
Ligt jullie trip al vast?
Ik ben een vrouw van 33 op zoek naar een leuke citytrip. De steden die je aangeeft, Rima, heb ik al bezocht, maar da's op zich geen probleem.
Mochten jullie nog een reisgenootje zoeken, da hoor ik het graag!
Groetjes
Marijke
hey marijke
ja is wel intressant ben altijd al naar rome willen gaan maar is er nooit van gekomen omwille van mijn zelfstandig beroep maar heb dit jaar besloten om veel meer te ontspannen
misschien kunnen we verder dingen plannen via email ?
vriendelijke groetjes
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.