Korte reis naar de zon begin oktober

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sarahtje

New Member
Hallo,

Ik heb dit jaar pas laat mijn verlof en zou graag een weekje of zo de zon opzoeken. Ik dacht aan Italië, Spanje, Portugal,... zoiets. Ik zou dit graag doen tussen 3 oktober en 16 oktober.
Ik wil vooral ontspannen maar wil ook wel wat cultuur zien. Ik ben niet echt zot van strikte planningen. Ik weet eerder graag in grote lijnen wat er mogelijk is, eens je er bent kan alles toch veranderen!

Is er nog iemand op zoek naar een resigenootje voor die periode en staat mijn "formule" je wel aan? Laat dan iets weten?
Ik ben zelf een 27-jarige vrouw en zoek dus ook een persoon (of personen) van ongeveer dezelfde leeftijd.

Groetjes,
Sarah

Hey Sarah,

Ik ga in die periode ook nog een weekje verlof plannen. Een weekje naar een zonnige bestemming spreekt me wel aan. Ikzelf ben 30 en woonachtig omgeving Antwerpen.

Cultuur,ontspanning spreken me ook aan.

Stuur me gerust een mailtje [email protected]

groetjes,
Tim

leuk

Beste Sarah

Het lijkt me heel leuk ik ben een vrouw van 24j en ik zoek een reispartner maakt niet uit waar naartoe maar ik heb enkel verlof vanaf 23 sep tot en emt 11 oktober.

Groetjes Sel
Hallo,

Ik heb dit jaar pas laat mijn verlof en zou graag een weekje of zo de zon opzoeken. Ik dacht aan Italië, Spanje, Portugal,... zoiets. Ik zou dit graag doen tussen 3 oktober en 16 oktober.
Ik wil vooral ontspannen maar wil ook wel wat cultuur zien. Ik ben niet echt zot van strikte planningen. Ik weet eerder graag in grote lijnen wat er mogelijk is, eens je er bent kan alles toch veranderen!

Is er nog iemand op zoek naar een resigenootje voor die periode en staat mijn "formule" je wel aan? Laat dan iets weten?
Ik ben zelf een 27-jarige vrouw en zoek dus ook een persoon (of personen) van ongeveer dezelfde leeftijd.

Groetjes,
Sarah

vakantie

Hoi Sarah,

Mijn naam is Wodan, ook van antwerpen en ook nog op zoek voor een 2011-vakantie, heb vorig jaar via deze site ook een vakantie gehad maar die was.. euhm hoe zal ik 't zeggen.. niet echt geslaagd. Nu zit ik dus met 't probleem dat ik moet bewijzen dat ik toch niet zoooo ne moeilijke persoon ben. ;)

Anyway na zorgvuldige uitrekening van u formule en 7 slapeloze nachten heb ik besloten om zeker interesse te hebben, ikzelf ben 32, sociaal, eerlijk en hou van ontspanning en nutteloze babbels maar kan tussen 19u en 20u30 ook wel ernstige gesprekken voeren zene. Of op andere tijdstippen mits voorafgaande aankondiging. :)

Zag ook dat er nog andere mensen een reactie hebben achtergelaten hier, missch een leuk idee om met zen allen op vakantie te gaan?

Met de meeste hoogachting,

Wodan.

hey

Ik ben ook op zoek naar iemand die met mij een zonnige reis wil doorbrengen met een beetje cultuur en hou ook van eens lekker uit te gaan.
Ik ben een 28 jarige vrouw uit Brugge. Voor mij is het gelijk waar we heen zouden gaan als het maar warm is. Laat mij iets weten.

groetjes cientje

Hallo cientje

En wanneer zou je op vakantie willen gaan?

Vanaf 23/09 kan ik op verlof gaan.
Ik weet dat je schreef dat je niet echt een voorkeur hebt maar zou je binnen Europa willen blijven of liefst toch iets verder?

Groetjes Sel

Ik ben ook op zoek naar iemand die met mij een zonnige reis wil doorbrengen met een beetje cultuur en hou ook van eens lekker uit te gaan.
Ik ben een 28 jarige vrouw uit Brugge. Voor mij is het gelijk waar we heen zouden gaan als het maar warm is. Laat mij iets weten.

groetjes cientje

hey

Hey,

Ik moet op 10 september nog mijn eindwerk verdedigen, daarna heb ik nog twee weken verlof op te nemen en na mijn reis zou ik pas terug werk zoeken. Voor mij is dat gelijk wanneer, eind september of begin oktober zou ik graag op reis willen gaan. Naar waar is mij ook gelijk mag binnen Europa maar mag ook iets verder zijn. Tenerife spreekt mij ook wel aan.
Aan welk land had jij gedacht? Zolang het maar zonnig is met een beetje cultuur is het voor mij goed want er is nog zoveel in de wereld die ik zou willen zien. Ik zou ook graag eens naar Domunikaanse republiek willen ofzo maar nu is mijn budget daarvoor niet groot genoeg.

Groetjes Cientje

Reis

Hey,

Ik moet op 10 september nog mijn eindwerk verdedigen, daarna heb ik nog twee weken verlof op te nemen en na mijn reis zou ik pas terug werk zoeken. Voor mij is dat gelijk wanneer, eind september of begin oktober zou ik graag op reis willen gaan. Naar waar is mij ook gelijk mag binnen Europa maar mag ook iets verder zijn. Tenerife spreekt mij ook wel aan.
Aan welk land had jij gedacht? Zolang het maar zonnig is met een beetje cultuur is het voor mij goed want er is nog zoveel in de wereld die ik zou willen zien. Ik zou ook graag eens naar Domunikaanse republiek willen ofzo maar nu is mijn budget daarvoor niet groot genoeg.

Groetjes Cientje

hey cientje en sel, ik zag in men mail dat hier tot mijn verbazing terug activiteit was :) ben zelf ook nog niet weg geweest dit jaar en kan men vakantie nog wel min of meer kiezen.. Wat bestemmingen betreft maakt 't niet zo veel uit, liefst inderdaad wel zon want heb 't wel gehad met onze fantastische belgische zomer! Men mail adres is [email protected], missch handiger om zo verder 't één en 't ander te bespreken.. Groetjes en take care, wodan.

wijgaan van 3 oktober tot 14 ofzo naar turkije side (12dagen totaal 10 ter plaatse )
hotel sueno beach
goed hotel alles erop en eraan en gaan er ook wa buiten het hotel beleven
kostprijs is ongeveer 750 per persoon via sunjets moet maar iets laten weten
:tongue::tongue::tongue::tongue:

reisje

Heb je mijn laatste berichtje gehad? Ik zou liefst binnen Europa blijven dit jaar, Tenerife spreekt mij wel aan.

Groetjes Cindy

Interesse

Ik heb ook nog wel zin om een weekje op reis te gaan in oktober. Ik heb zelfs een voorstel. Een beetje rondtrekken op de Griekse Eilanden. Cultuur, zon en ontspanning. [DLMURL]http://www.corendon.be/eilandhoppen/rondreizen/griekenland/a/hotel?reiscode2=BQkDQU1TA0hFUgAAhgIHAAFMBDEtRFo1[/DLMURL]

Andere voorstellen ook welkom!

Groeten,

Bart

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan