Kroatië & Sziget (juli-augustus)

Status
Niet open voor verdere reacties.

sleurs

New Member
Hey! Ik ben Sammy, een 22 jarige uit West-Vlaanderen.

Ik speel al langer met het idee om deze zomer door Kroatië te trekken met de rugzak.
Ik dacht 14 dagen, beginnend in Dubrovnik om te eindigen in Zagreb.
Dan wou ik van Zagreb naar Budapest, daar enkele dagen vertoeven om daarna te gaan feesten op het Sziget festival!
Alleen zijn mijn ouders er niet zo happig op dat ik als meisje alleen zou gaan reizen.
Ik dacht om op 25 juli te vertrekken om dan terug te zijn de 17e augustus.

Iemand die mijn reispartner wil zijn?

Groetjes!

Hey Sammy!
Ik heb ook al zitten denken om door Kroatië te trekken deze zomer.
Het oorspronkelijke plan was om door de Balkan te gaan, maar veel mensen die ik ken hebben hiervoor geen tijd of zin.

Graag trek ik rond al trekkend. Bestemmingen zijn voor mij wel iet of wat belangrijk (de lijn van hoe de vakantie verloopt),
maar hoe er naar daar wordt gegaan vul ik zelf meestal in op de dag zelf. Zelfs al liftend heb ik geen probleem om me zo te verplaatsen!

Heb je ondertussen al iemand gevonden?

Pieter

Hey!
Ik zag al een deeltje van Kroatië en het vraagt naar meer! Ik zoek ook nog een reispartner voor de periode van 26 juli tem 10 aug. Het festival zou ik dus niet kunnen maar het gedeelte ervoor spreekt me zeker aan ;)
Groetjes
Selien

Enkele jaren geleden trok ik ook door oost-europa.
Ik heb deze zomer voldoende tijd vrij en heb interesse om mee te gaan.
Destijds had ik spijt niet verder te zijn gereisd naar Montenegro. Ook de meer oostelijke landen (minder toeristische landen) spreken mij aan (Albanië, Servië...).

Reistip: het eiland Hvar is de moeite!

Ik reisde nog nooit met "onbekenden" van een reisforum. Volgens mij is een kennismaking en goede afspraken over de reis essentieel.

Indien interesse stuur je maar pm.

Ik ben man, 27 van in de buurt van Herentals.

Groetjes,
Pieter

Hey Sammy!
Ik heb ook al zitten denken om door Kroatië te trekken deze zomer.
Het oorspronkelijke plan was om door de Balkan te gaan, maar veel mensen die ik ken hebben hiervoor geen tijd of zin.

Graag trek ik rond al trekkend. Bestemmingen zijn voor mij wel iet of wat belangrijk (de lijn van hoe de vakantie verloopt),
maar hoe er naar daar wordt gegaan vul ik zelf meestal in op de dag zelf. Zelfs al liftend heb ik geen probleem om me zo te verplaatsen!

Heb je ondertussen al iemand gevonden?

Pieter

Hey Pieter!
Neen, ik heb op dit moment nog niemand gevonden die mee zou gaan.

Zou je interesse hebben om het plan te volgen dat ik voor ogen had?
Ik vind het ook redelijk belangrijk om ongeveer te weten wat, waar en wanneer. Maar voor de rest, idem! Ik wil het redelijk low-budget houden. Mijn oorspronkelijke idee (omdat ik alleen wou gaan) was om me vooral te verplaatsen met bus en trein en om te slapen in hostels. Als we natuurlijk met twee zijn, heb ik helemaal geen probleem met liften (leuk zelfs!) en zou ik ook couch-surfen overwegen. Ik heb je een verzoek gestuurd op Facebook. Misschien kunnen we daar verder praten?

Groetjes!

Dag Sammy, dit lijkt me een zalige reis! En vooral Sziget er dan nog bij, ik heb vorig jaar op pukkel iemand leren kennen die in Boedapest woont en hij zegt dat dit echt een superfestival is! Dus vandaar dat ik ook al zitten twijfelen heb om dit eens te doen! Kroatie zelf spreekt me ook echt aan! Hostels+ liften lijkt me ideaal! Ik zoek ook om lowbudget te reizen.
Je hebt wss al plannen gemaakt dus om effectief de reis te doen ben ik te laat wss, maar je mag ze gerust nog eens delen met me zodat ik eventueel inspiratie kan opdoen! :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan