Last minute avonturier(ster) gezocht

Status
Niet open voor verdere reacties.

Yasmina

New Member
Ik zoek iemand om aanstaande samen mee naar Turkije te vertrekken... Zon, zee, strand aan een laag prijsje bvb: **** hotel / all in / Kusadashi / vertrek 22/05 / terug 29/05 aan 269 € pp
Zelf ben ik een 29 jarige vrouw die graag halsoverkop vertrekt en nu echt wel nood heeft aan een weekje zon en rust :)
Diegenen die willen en vooral kunnen mogen me altijd contacteren!
Tot snel!

Hallo,
Ik zat momenteel net hetzelfde te denken. Ben 2jaar geleden naar Hotel Fantasia in Kusadasi geweest, maar helaas de hele reis ziek geweest. Zou dit dus zeker eens willen overdoen. Was een pracht van hotel, nu trouwens terug in promotie 500euro in mei.
Ik ben ook een impulsieve beslisser en zou het onmiddellijk zien zitten om mee te gaan.

Groeten, Jana,(25), Brugge

Hallo,
Ik zat momenteel net hetzelfde te denken. Ben 2jaar geleden naar Hotel Fantasia in Kusadasi geweest, maar helaas de hele reis ziek geweest. Zou dit dus zeker eens willen overdoen. Was een pracht van hotel, nu trouwens terug in promotie 500euro in mei.
Ik ben ook een impulsieve beslisser en zou het onmiddellijk zien zitten om mee te gaan.

Groeten, Jana,(25), Brugge

Dag Jana,
Het zou super zijn mocht je mee kunnen gaan... hoe meer zielen hoe meer vreugd :)
Kijk eens op flydirect.be (daar staan een aantal interessante aanbiedingen op)
Groetjes, Yasmina

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan