Zin in een tripje door de weidse landschappen, bergen & valleien van Kirgistan... van joert naar joert ... logeren bij lokale mensen... eventueel gecombineerd met trekking (afhankelijk van hoeveel tijd je hebt)
Wij zijn een bende'tje van 4 (Andy, Griet, Femke & Annemie) ... Onze reis naar Kirgistan ligt al vast, maar zijn 'eventueel' nog op zoek naar extra reisgenoten
Zin in een tripje door de weidse landschappen, bergen & valleien van Kirgistan... van joert naar joert ... logeren bij lokale mensen... eventueel gecombineerd met trekking (afhankelijk van hoeveel tijd je hebt)
Wij zijn een bende'tje van 4 (Andy, Griet, Femke & Annemie) ... Onze reis naar Kirgistan ligt al vast, maar zijn 'eventueel' nog op zoek naar extra reisgenoten
Hallo,
De bestemming klinkt in ieder geval boeiend. Ik vermoed dat ik dezelfde vragen stel als de anderen hier: wanneer en hoe lang is jullie reis gepland?
Groetjes,
Elke
Tja, als ik blijf antwoorden in persoonlijke berichten, blijft het een mysterie voor de rest van de wereld ;-)
De reis zou doorgaan laatste week juni - eerste week juli.
Het gaat dus om een 11-daagse trekking van gemiddeld 60km MTBen per dag.
MTB/fietstrekking-ervaring is dus wel noodzakelijk, want het is toch wel een redelijk stevig programma