Last Minute ---> KIRGISTAN 11dagen MTBen ---> incl gezelschap van 4 :-)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Annemie en Co

New Member
Zin in een tripje door de weidse landschappen, bergen & valleien van Kirgistan... van joert naar joert ... logeren bij lokale mensen... eventueel gecombineerd met trekking (afhankelijk van hoeveel tijd je hebt)

Wij zijn een bende'tje van 4 (Andy, Griet, Femke & Annemie) ... Onze reis naar Kirgistan ligt al vast, maar zijn 'eventueel' nog op zoek naar extra reisgenoten

Goesting? Meer info?
Laat maar van je horen :)

Grtn, Annemie

Laatst bewerkt door een moderator:
Zin in een tripje door de weidse landschappen, bergen & valleien van Kirgistan... van joert naar joert ... logeren bij lokale mensen... eventueel gecombineerd met trekking (afhankelijk van hoeveel tijd je hebt)

Wij zijn een bende'tje van 4 (Andy, Griet, Femke & Annemie) ... Onze reis naar Kirgistan ligt al vast, maar zijn 'eventueel' nog op zoek naar extra reisgenoten

Goesting? Meer info?
Laat maar van je horen :)

Grtn, Annemie[/QUO

Hallo,
De bestemming klinkt in ieder geval boeiend. Ik vermoed dat ik dezelfde vragen stel als de anderen hier: wanneer en hoe lang is jullie reis gepland?
Groetjes,
Elke

Tja, als ik blijf antwoorden in persoonlijke berichten, blijft het een mysterie voor de rest van de wereld ;-)
De reis zou doorgaan laatste week juni - eerste week juli.
Het gaat dus om een 11-daagse trekking van gemiddeld 60km MTBen per dag.
MTB/fietstrekking-ervaring is dus wel noodzakelijk, want het is toch wel een redelijk stevig programma:-)

Grtz, Annemie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan