Lastminute egypte !

Status
Niet open voor verdere reacties.

exotica85

New Member
Hallo iedereen,

Ik ( V 23 jaar ) ben op zoek naar reisgenoten die mee een lastminute zouden willen boeken naar Egypte of ergens anders waar het lekker warm is.

Ik zou graag eind september / begin oktober willen gaan !

Wie wil er mee :smile:

Egypte?

Hey,

Ik (27 M) zou heel graag naar de warme landen willen vertrekken, ik kan echter pas eind oktober / begin november.

Groetjes

Svekke

Hey exotica ! Ik wil alvast ook mee :good: Ik ben ook vrij heel oktober !

groetjes Tamara.

Hallo iedereen,

Ik ( V 23 jaar ) ben op zoek naar reisgenoten die mee een lastminute zouden willen boeken naar Egypte of ergens anders waar het lekker warm is.

Ik zou graag eind september / begin oktober willen gaan !

Wie wil er mee :smile:

Hey ik heb een idee, wat denken jullie van Dubai :smile:

Tegenwoordig kan je al voor een redelijke prijs een interessante zon en luxe vakantie maken naar Dubai. Je betaalt natuurlijk wel iets meer dan naar Egypte, maar eigenlijk scheelt het wel niet veel !

Wat denken jullie :good:

Dubai

Maakt voor mij niet zo heel veel uit, zolang de zon er maar schijnt en er zowel 's avonds als overdag iets te beleven valt. Alle dagen juist op strand liggen is niet volledig besteed. Met een paar dagen heb ik zeker geen probleem...

Svekke

:good: tof ! Ik ben wel enkel vrij begin - midden oktober.

Maakt voor mij niet zo heel veel uit, zolang de zon er maar schijnt en er zowel 's avonds als overdag iets te beleven valt. Alle dagen juist op strand liggen is niet volledig besteed. Met een paar dagen heb ik zeker geen probleem...

Svekke

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan