Latijns-Amerika of Zuid-Oost Azië in oktober-november 2011

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sofie VD

New Member
Ik ben van plan om in oktober-november voor 3-4 weken op reis gaan naar Latijns-Amerika (Boliva, Peru, Chili) of Zuid-Oost Azië (Vietnam, Loas, Thailand). Ik ben op zoek naar een reisgenoot die net als ik te vinden is voor een actieve en avontuurlijke vakantie vol afwisseling. Doorgaans heb ik een reisgids op zak en plan ik niet al te veel van tevoren. Uiteraard zijn er telkens wel een aantal bezienswaardigheden die op het to-do lijstje komen te staan, maar ik vind het leuk om ook veel aan het toeval over te laten. Ik reis graag low-budget met het plaatselijke openbaar vervoer. De ideale vakantie is voor mij een mix van natuur en cultuur, en een sportieve uitdaging schrikt me niet af :)
Ik ben 27 jaar en woon in Leuven. Ben je tussen 24 en 32 jaar, en heb je zin om dit najaar een verre reis te ondernemen, laat iets van je horen! Op reis gaan is een intense ondernemening, dus het lijkt me een goed idee om eerst een paar keer af te spreken om te kijken of het klikt.

Hoi,
Mijn naam is Farah, ben 23 jaar en woon in Ardooie (West-Vlaanderen).
Een avontuur als dit spreekt mij enorm aan!
Ik ben zelf pas terug van een jaartje werken/reizen in Australië en de kriebels zijn alweer aanwezig om naar de volgende bestemming te vertrekken.
Zowel azië als zuid-amerika spreken me enorm aan!

Als mijn profiel je wel ligt kunnen we mssn eens wat nauwer contact zoeken?
Vele groetjes
Farah

Dag Sofie,

uw avontuur lijkt mij wel een tof plan, dus ik sta er ook wel voor open :-)
Ik vind het niet erg het onbekende tegemoed te gaan.
Ik ben 25, m en uit Laarne (tussen Gent en St-Niklaas)
Als je meer wilt weten mail je maar!

Groeten,

Toon

Hey Sofie,

Ik stootte zonet op je zoekertje hier, en het spreekt me wel aan :)
Ben 30m Leuven, al wel wat rugzakreiservaring en vorig jaar hartje verloren in Zuid-Amerika :)
Laat maar weten mocht je nog gezelschap zoeken, dan kunnen we evt eens afspreken in Leuven ;)

Groetekes,
Fre

Sofie,

Ik heb een tijdje terug een topic geopend om op zoek te gaan naar een reispartner voor iets soortgelijks. Zie https://reisforum.net/zoek-een-reisgenoot/5839-verre-reis-augustus-september-2011-a.html. Ik wilde eigenlijk wat eerder weg, maar het maakt me ook niet heel veel uit. Ik ben een man van 29 jaar (dan 30) en kom uit Groningen.

Ik zie alleen dat anderen ook al gereageerd hebben. Als je nog op zoek bent zou ik zeggen, laat even weten of je geïnteresseerd bent.

Groetjes, Peter

Laatst bewerkt door een moderator:
Hey Sofie,

Even een kort mailtje om te polsen hoe het met je reisplannen staat. Ik las je berichtje en sluit sterk aan bij hoe ik zelf graag reis. Mijn voorkeur gaat wel uit naar Zuid-Amerika. Maar in Azië kan ik mij op zich ook wel vinden.

Ik ben vorig jaar met een paar mensen via het reisforum op reis geweest en dat is toen heel goed meegevallen. Dit jaar plan ik om in het najaar opnieuw voor enkele weken te gaan rondreizen, maar so far dus nog geen concrete plannen.

Ter info, mocht je de info via het forum niet kunnen zien: ik ben 31, woon in Gent en heb al redelijk wat rondgereisd: Nieuw-Zeeland, Thailand, Kroatië, Mexico, Costa Rica, Panama,...

Groetjes,
Katelijn

verre reis

Dag sofie en allen,

ik ben ook een ervaren rugzaktoerist, sportief en avontuurlijk, heb al deels Azie rondgereisd alsook costa rica en venezuela en spreek een aardig woordje spaans.
mijn verlof is ook gepland in oktober en zoek nog reisgezelschap.
net 42 geworden, M en van Leuven

reisgenoot gevonden

Dankjewel allemaal voor jullie reacties!
Fijn te vernemen dat er nog veel reislustige mensen rondlopen :)
Maar intussen heb ik een reisgenoot gevonden, en de keuze is gevallen op Vietnam.

Groetjes!
Sofie

contact voor in de toekomst?

Dag Sofie,
Ik kwam je gegevens tegen op het reisforum. Niet dat ik meteen op reis wil, maar ik reis wel graag en ik leer gewoon graag mensen kennen. Een reis in de toekomst met mensen van het reisforum is dan ook niet uitgesloten. Mocht je het ook zien zitten om facebookvrienden te worden, voeg me gerust toe!
Mijn email: [email protected].
Latijns-Amerika staat zeker ook nog op m'n lijstje van landen die ik wil zien.
Ik ben zelf lesgever Spaans. En ik wil deze zomer best wel veel nieuwe mensen leren kennen.
Groetjes, Sophie uit Gent.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan