Latijns Amerika

Status
Niet open voor verdere reacties.

Paolovic

New Member
Hallo!

Ik, een 25 jarige jongen, ben op zoek naar een reisgenootje voor een aantal maanden vanaf maart/april. Ik ben van plan eerst een cursus Spaans te volgen voor een maand in Costa Rica en vervolgens wil ik gaan rond reizen door Spaanstalige landen in Midden-/Zuid-Amerika. Ben je ook zoiets soortgelijks van plan en zoek je ook een reisgenootje? Aarzel niet en neem eens contact met me op. Wie weet gaan we straks wel samen op reis!

Groetjes Paul

Héy,

Ik ben Evelien, 24 jaar (oost-vlaanderen) en wil heel heel graag een reis maken naar Argentinië...maar zou willen vertrekken in oktober 2009...al concrete plannen gemaakt jij?
Groetjes evelien

Hoi Evelien,

Ik vind het leuk dat je reageert op mijn oproep.
Mijn plannen zijn al een aardig eind gevorderd. Ik vertrek 13 maart al naar Costa Rica, vanwaar ikdoorreis naar Peru. Vanuit Peru vlieg ik 13 augustus weer terug naar Nederland. Dus helaas gaat dat niet lukken.

Zelf ben ik anderhalf jaar geleden naar Argentinië geweest. Argentinië is echt een schitterend land! Hoe lang ben je van plan te gaan? Doordat het zo uitgestrekt is, zijn er zoveel verschillende mooie dingen te zien! Sowieso is Buenos Aires een schitterende stad (denk aan Parijs, Madrid of Milaan). Verder is er oerwoud, droog klimaat in het Noord-Westen. Uitgestrektheid in Patagonië met schitterende gletsjers!

Als je nog iets wilt weten over Argentinië, stuur me gerust een mail met vragen!

In ieder geval succes met voorbereiden en het vinden van een reisgenootje!

Groetjes Paul

hey

Ik ben een meisje van 21 en zit ook met de kriebels om te reizen. Ik zou ook graag volgend jaar ergens naar Latijns Amerika vertrekken. Toen ik 17-18 was ben ik al 3.5 week gaan rondtrekken in Costa Rica en dit jaar heb ik mijn laatste jaar marketing in Cyprus gestudeerd... alhoewel ik me daar geweldig geamuseerd heb, besefte ik toch dat ik mijn hart verloren heb aan Latijns / Zuid Amerika.
Zelf zou ik graag volgend jaar vanaf juni naar daar vertrekken. Indien ik nog ga verder studeren zal het pas juli worden. Kwestie dat ik nu nog wat tijd nodig heb om te gaan werken en centjes verdienen.
Voor de moment is er bij mij nog niets concreets en ben ik nog opzoek naar iemand die met mij dit avontuur wil beleven. Voor het moment zit mijn zus en haar vriend ook in zuid/latijns amerika, ze is daar voor 1.5 jaar (tot volgend jaar augustus) daarom zou ik ook graag nog een stuk met haar rondreizen.
Ik ben iemand die graag avondtuur in haar leven heeft en graag rondtrekt.
Ik hou van de natuur , dieren maar heb ook graag contact met de plaatselijke bevolking en daarom zou ik ook graag een cursus Spaans volgen.
Als dit ja zou interesseren laat het me maar weten en anders heel veel plezier op je reis in Latijns/Zuid Amerika. Costa Rica is zeker de moeite en een pracht van een land ( ik ga er dit jaar weer voor 3 weken naartoe samen met mijn ouders want ze willen mijn zus gaan bezoeken)

groetjes
Hanne
msn adres: [email protected]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan