Hey,
Ik sta al een aantal jaar in het onderwijs en heb dus telkens veel vakanties die ik kan vullen met leuke reisjes. Een groot nadeel in het onderwijs is dat die vakanties vast liggen en telkens in het dure seizoen vallen wat het niet zo makkelijk maakt om telkens reisgenoten te vinden. (ik reis niet graag alleen)
De voorbije jaren ging ik telkens skiën in de Paasvakantie, maar aangezien ik dit jaar al tijdens de Kerstvakantie gaan skiën ben en over een weekje (Krokus) daar terug ben, zoek ik nu een andere bestemming en reisgenoten om een kort tripje te doen tijdens de Paasvakantie.
Voor mij hoeft het niet zo heel ver zijn want ik zou mijn budget niet te hoog leggen.
Bestemmingen die op dit moment in mij opkomen zijn Praag, Madrid, Rome, Nice,....
Ik sta ook open voor andere bestemmingen, maar liefst dan waar ik nog niet geweest ben.
Ik ben al vrij vertrouwd met het reizen, heb al heel wat groepsreizen gemaakt en heb ook al wat reisjes gemaakt waarbij we het zelf georganiseerd hebben.
Ik slaap het liefst in hostels waarbij er gewoon ontbijt in de prijs zit. Dan ben je de hele dag vrij om te gaan en staan waar je wilt!
Bij citytrips wil ik de stad zelf wel gezien hebben, maar van museum naar museum is echt niets voor mij. Dan die ik liever wel ergens een terrasje op het gemak
Laat maar iets horen als jij hier ook voor te vinden bent!
Oja, ik ben van West-Vlaanderen en ben 33 jaar (of 26+ gelijk ze zeggen)