Leraren die veel vakanties te vullen hebben ;-)

Status
Niet open voor verdere reacties.

knoelie

New Member
Hey,

Ik sta al een aantal jaar in het onderwijs en heb dus telkens veel vakanties die ik kan vullen met leuke reisjes. Een groot nadeel in het onderwijs is dat die vakanties vast liggen en telkens in het dure seizoen vallen wat het niet zo makkelijk maakt om telkens reisgenoten te vinden. (ik reis niet graag alleen)
De voorbije jaren ging ik telkens skiën in de Paasvakantie, maar aangezien ik dit jaar al tijdens de Kerstvakantie gaan skiën ben en over een weekje (Krokus) daar terug ben, zoek ik nu een andere bestemming en reisgenoten om een kort tripje te doen tijdens de Paasvakantie.
Voor mij hoeft het niet zo heel ver zijn want ik zou mijn budget niet te hoog leggen.
Bestemmingen die op dit moment in mij opkomen zijn Praag, Madrid, Rome, Nice,....
Ik sta ook open voor andere bestemmingen, maar liefst dan waar ik nog niet geweest ben.

Ik ben al vrij vertrouwd met het reizen, heb al heel wat groepsreizen gemaakt en heb ook al wat reisjes gemaakt waarbij we het zelf georganiseerd hebben.
Ik slaap het liefst in hostels waarbij er gewoon ontbijt in de prijs zit. Dan ben je de hele dag vrij om te gaan en staan waar je wilt!
Bij citytrips wil ik de stad zelf wel gezien hebben, maar van museum naar museum is echt niets voor mij. Dan die ik liever wel ergens een terrasje op het gemak :-)

Laat maar iets horen als jij hier ook voor te vinden bent!
Oja, ik ben van West-Vlaanderen en ben 33 jaar (of 26+ gelijk ze zeggen)

Hey,

Ik ben 27 jaar en uit Vlaams-Brabant. De eerste week van de paasvakantie ben ik vrij en ik zie een citytrip wel zitten.
Vooral bestemmingen in Spanje, Frankrijk, Italië, Griekenland, Duitsland en Engeland vind ik interessant.
Het lijkt me vooral leuk om een stad op het gemak te verkennen, museums zijn ook niet mijn ding :)
Laat maar weten of je dit ziet zitten, dan kunnen we een keer afspreken.

Hallo,

Ik heb al plannen voor de paasvakantie, maar ben ook wel op zoek naar reisgenoten voor de schoolvakanties. Ik sta ook in het onderwijs.

Aagje

Hallo
Ik ben van Limburg (Lanaken), leerkracht, en ben op zoek naar een reisgenoot voor de maand juli. Ik zou dan graag naar een Europees Land trekken (Kroatië, Bulgarije, Griekenland, Italië, Spanje, Portugal,...) voor 8 à 11 dagen.
Als je interesse hebt, hoor ik het wel!
Groetjes
Melissa
Hallo,

Ik heb al plannen voor de paasvakantie, maar ben ook wel op zoek naar reisgenoten voor de schoolvakanties. Ik sta ook in het onderwijs.

Aagje

Ik ben een goedlachse, creatieve 32-jarige deerne uit gent die maandag 14/4 vanuit Charleroi naar Warschau vertrekt, maar zeker ook Krakau, Birkenau en Auschwitz wil bezoeken.
Ben jij die grappige, aangenaam in de omgang en proper op z'n eigen, fijne medemens die spontaan zijn koffers kan pakken, breng dan je k-way en goed humeur zeker mee.

Hallo,
Zo te lezen zitten wij op dezelfde lijn qua reizen:).
Ik reis graag in Europa - Spanje is mijn favoriete land. Mijn ideale reis is zon, cultuur, relax, fun, alles mag en niks moet. Ik heb graag goed eten en een deftig bed om in te slapen - het is tenslotte vakantie.
Ik had deze zomer graag naar Italië gegaan want ik ben tot de constatatie gekomen dat ik daar nog niet geweest ben afgezien van een citytrip tijdens de studententijd na de examens...:whistle:
Reizen in de periode juli -augustus is geen probleem voor mij.

Ik ben ook van West-Vlaanderen en 26+ (y) dus dat zit al goed.

Sorry voor mijn late reactie. Tijdens de paasvakantie ben ik uiteindelijk niet op reis geweest.
Mijn zomervakantie zit al redelijk volgeboekt dit jaar.
Mijn volgende idee is om tijdens de herfstvakantie (kweet, tis nog heel ver!) richting Malta te trekken voor een weekje. Naar tschijnt is het daar eind oktober nog steeds goed weer!
Zijn er nog die daar zin in zouden hebben?

Hoi iedereen,
Mijn naam is Patty en ik ben 27 jaar. Ik heb al eventjes de reiskriebels te pakken. Ik ben net terug uit New York en deze zomer zit ik voor 7 weken in Spanje! En volgend jaar in de paasvakantie ga ik naar Noorwegen! Het is echter heel moeilijk om een goede reispartner te vinden (kindjes, partners,...). Ikzelf ben nog volledig vrij en hoef daar geen rekening met te houden! De periodes voor mijn vakanties zijn wel de vakantieperiodes voor het onderwijs aangezien ik leerkracht ben!
Ik zou heel graag in de zomer van 2015 of 2016 Amerika doorkruisen, maar wil ook Europa en andere werelddelen ontdekken!
Heb je ook een passie voor reizen? Ben je jong en wil je genieten van de wereld, mail maar en wie weet klikt het en worden we reisgenoten!
Groetjes en tot gauw,

Hallo,

Ik ben Aagje, 34 jaar en zou graag nog in augustus ergens een weekje op uitgaan : actieve, low-budget vakantie, geen luxe. Ik ben single, heb alle schoolvakanties en ben gepassioneerd door reizen. Ik zoek mensen in dezelfde leeftijdscategorie. En zijn er geen mannelijke leraren met teveel vakantie?:)
Groetjes,
Aagje

Hey,

Ik heb er het afgelopen schooljaar al een aantal mooie reizen opzitten (Peru, Barcelona, Parijs, Argentinië). Van februari tot mei heb ik 3 maand rondgetrokken in Argentinië. Nu heb ik nog geen plannen kunnen maken voor de zomer maar ik heb de maanden juli en augustus opnieuw vakantie. Ik ben 29, leerkracht basisonderwijs, vegetariër, niet bang van avontuur en in redelijke conditie. Ik ben op zoek naar reisgenoten leeftijd tss. 25j-35j. ongeveer die graag deze zomer een reisje maken binnen Europa. Ik heb een wagen maar ook autostop is mogelijk. Indien de bestemming niet haalbaar is overland is vliegen ook een optie. Ik hou van wandelen in de natuur, cultuur en ontspanning. Eens een stapje zetten en eens op strand liggen kan ook maar geen week aan een stuk :). Ik ben een gemakkelijk en sociaal persoon en hoop hier leuk gezelschap te kunnen vinden. Vorige zomer een zeer geslaagde reis gemaakt naar Peru met 4 personen via reisforum. Eens met wat mensen afspreken om ideeën naast mekaar te leggen en aan te voelen of er een goeie vibe is lijkt me ook het best. 19 juli en 23 augustus moet ik wel in België zijn voor trouwfeesten maar daarbuiten nog zeer flexibel.
Zijn er al plannen? Wie wil samen wat uitwerken? Graag een berichtje via mail: [email protected]
Wie weet waar zitten we over een paar weken :)
Tot hoors,
Saartje

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan