Leuke (rond)reis, ergens dit jaar nog :-)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Erikb

New Member
Hi mede reizigers :) !

Ben al een tijdje aan het twijfelen waar ik toch maar naar toe zou gaan dit jaar, kan er nog niet echt een ei over leggen. Komt dus ook voor een deel omdat ik geen zin heb alleen op reis te gaan. Ik kijk zo af en toe wel hier al, maar bedacht me nu toch dat ik het misschien maar moet omdraaien zelf iets posten!

Ik heb in elk geval nog redelijk wat vakantie dagen staan voor dit jaar en kan ze relatief flexibel inzetten. Ik heb dus nog geen vaste vakantie periode gepland, ik zat te denken aan Okt en/of Nov voor ongeveer 3 weken.

Doorgaans ben ik meer van het 'rondreizen' en een land verkennen dan dat je mij lang op een strand moet zetten.. hoewel ik een mooi strand/eilandje ook echt wel kan waarderen, zo lang je er dan maar kan gaan snorkelen, kayakken of nouja.. iets doen anders dan de hele week zonnen haha. Ik ben ook niet echt van de feestjes, meer van een gezellig (en lekker) hapje eten, hoewel je me best een keer mee kan krijgen hoor.
Ohja, ik ben 37j volgens de datum in m'n paspoort.. voor m'n gevoel ben ik daar alleen nog niet helemaal :ROFLMAO:

Tja een lijstje van bestemmingen en dingen die ik wel zou willen doen of dat nou voor nu van toepassing of wellicht ergens in de toekomst is.. wie weet denkt iemand van ja, dat is leuk! maar dan voor volgend jaar.. ik hoor het graag haha.

- Japan (helaas dit jaar nog niet mogelijk...)
- Zuid-Afrika (misschien iets meer dan 3 weken nodig?)
- Vietnam
- Peru
- Mexico/Guatamala
- Indonesië, meerdere eilanden..
- Sri Lanka (momenteel niet zo aan te raden)
- Wintersport Canada (dat zou qua sneeuw beter uitkomen in bijv. Maart denk ik..?)
- Westkust Australië (kan dit jaar niet meer ivm. seizoen)
- Malediven (combi met iets?)
- Colombia

nouja kan nog wel meer opnoemen, maar dit zijn we de bestemmingen waar ik zelf het meest naar kijk haha. Wie ziet hier iets tussen en wil wel gaan kijken of we samen op avontuur kunnen gaan? ik hoor het graag.

Groet,
Erik

Hey Erik,

Ik wil ook nog graag weg in het najaar en ik denk dat we dezelfde soort vakantie willen. Alleen dacht ik het eerder op 2 weken te houden ergens tussen 28/10 en 18/11 (en bijgevolg ook iets dichter bij huis dan de bestemmingen die jij opsomt). Ik heb een groot deel van de landen die je opsomt overigens al bezocht. Moest het je interesseren, dan laat je maar iets weten :).

Ha LaViajera,

qua periode zou het wel uitkomen, maar ik wil graag weer een keertje 'ver' weg. Dat i s toch anders op de een of andere manier, misschien zit 't tussen m'n oren ik weet het niet.
Ik wil me overigens niet beperken tot de bestemmingen die ik heb opgenoemd hoor, dat was voornamelijk om een indicatie te geven waar m'n interesse naar uit gaat :).

Snap ik! Ik wil maar ca. 2 weken weg en dat vind ik niet lang genoeg om echt ver te gaan. Ik ben momenteel naar Kaapverdië aan het kijken; moest je dat ver genoeg vinden, dan laat je maar iets weten :).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan