Leuven - Last minute april - zonnige bestemming - 1 week - 20tot30j

Status
Niet open voor verdere reacties.

SarahSC

New Member
Hey allen,

Ik ben een vrouw van 26 jaar omgeving Leuven op zoek naar leuk gezelschap zowel mannen als vrouwen om een paar dagen tot een week naar een zonnige bestemming te gaan. Ideaal zijn we met 3 a 4 en in een leeftijd tussen 20-30j. Ik ben een losse en spontane en zou graag ook spontane en open reisgenoten vinden.

Ik zou graag een last minute of een stunt van de dag willen meepikken. (iets low budget)
Ik vind een combinatie van rust, avontuur, lekker eten&drinken, plezier maken, snorkelen, eventueel uitgaan en een beetje cultuur ideaal.
Mogelijke reisbestemmingen: portugal, madeira, kroatie, spanje, ibiza, ...
Reistijd tussen de 5dagen en een week. Ergens in april. Ik kan verlof nemen gedurende de hele maand april dus pas me aan aan mijn toekomstige reisgenoten ;-)

Wat meer info over mezelf:
Hooggestudeerd, vriendelijk, niet roker en geen kinderen

Indien er mensen interesse hebben kunnen we elkaar al eens eerder vrijblijvend leren kennen.
Niet twijfelen om te reageren! :)

Hoi Sarah!

Ik heb eventueel interesse voor de week van 14-20 april en sta ook open voor een ideale mix tussen alles wat je daar opnoemt! Voor een korte periode lijkt Zuid-Europa ideaal!

Meer over mezelf: hooggestudeerd, 25j, west-vlaming, vriendelijk, sportief.

Groetjes

Hey Sarah en Frederic,

Ik heb misschien ook wel zin om mee te gaan :-)

Ik ben ook 26 jaar en woon in de buurt van Leuven. Mijn verlof valt net volgende week, in de periode van 14 - 20 april dus dat zou goed uitkomen!
Normaal gezien ga ik meestal voor een reis met veel cultuur, maar de mix die Sarah aangeeft lijk me ook zeker eens de moeite.
Een last minute of stunt van de dag in Zuid-Europa (Kroatië, Italië, Griekse eilanden, Portugal,...) spreken me ook erg aan! Enkel in Spanje, Ibiza ben ik niet geïnteresseerd.

Ik werk als sociaal werker, ben ook vriendelijk en ben eerder een rustig persoon.

Is het mogelijk om eerst al eens af te spreken ofzo?

Groetjes

Hey Sarah en Frederic,

Ik heb misschien ook wel zin om mee te gaan :)

Ik ben ook 26 jaar en woon in de buurt van Leuven. Mijn verlof valt net volgende week, in de periode van 14 - 20 april dus dat zou goed uitkomen!
Normaal gezien ga ik meestal voor een reis met veel cultuur, maar de mix die Sarah aangeeft lijk me ook zeker eens de moeite.
Een last minute of stunt van de dag in Zuid-Europa (Kroatië, Italië, Griekse eilanden, Portugal,...) spreken me ook erg aan! Enkel in Spanje, Ibiza ben ik niet geïnteresseerd.

Ik werk als sociaal werker, ben ook vriendelijk en ben eerder een rustig persoon.

Is het mogelijk om eerst al eens af te spreken ofzo?

Groetjes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan