Low-budget 2-daagse paardrijden in Bulgarije

Status
Niet open voor verdere reacties.

StijnVanGy

New Member
Hallo,
Ik zoek één of meerdere reisgenoten om mee te gaan paardrijden in Bulgarije. Het idee is om vanuit Charleroi met Ryanair naar Sofia te vliegen en dan vandaar uit een georganiseerde 2-daagse tocht te paard te maken. Er zijn organisaties die dit voor ons kunnen doen:
2-day horse riding tours (Teteven Balkan, Rodopi Mountains and Sredna Gora). Horseback Riding Vacations in Bulgaria
De prijs zal meevallen (vlucht voor €150 , kost voor de tocht is €200 per persoon alles inbegrepen, inclu overnachting).
Ik heb ervaring met meerdaagse tochten te paard, maar dit is niet strikt nodig.
groeten
Stijn

Ja dat denk ik wel, zeker als je avontuurlijk ingesteld bent en je gemakkelijk op je gemak voelt bij nieuwe uitdagingen

Hoi , ik heb al 10j niet meer gereden , maar daar daar voor heb ik dressuur en aan mennen gedaan.
het lijkt me wel iets, maar voor wanneer is het ?? en is het maar 2 dagen ??

Hoi , ik heb al 10j niet meer gereden , maar daar daar voor heb ik dressuur en aan mennen gedaan.
het lijkt me wel iets, maar voor wanneer is het ?? en is het maar 2 dagen ??
Je kan langer gaan ook hoor. ik dacht dat een post voor een 5-daagse teveel zou afschrikken. Bekijk hun website eens hé :)
Ik ben flexibel qua reisperiode. Ik pas mij wel aan, als ik het een beetje op voorhand weet.
Intussen ben ik ook beginnen kijken nr een paardrij vakantie in Georgië, maar we zien wel.
Je laat maar iets weten als je echt interesse hebt.
groeten

ja ik wil wel gaan wanneer het weer een beetje warmer is hé , want ik zit nu op dit moment in Spanje , en daar blijf ik tot eind Mei
ja ik heb hun Website al eens bekeken, en dat sprek mij wel aan

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan