Maart-April '09 ---- Maleisië, Borneo, Bali

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lisette

New Member
Ik ben zojuist afgestudeerd en wil straks gaan rondreizen. Mijn plan is om 3 à 4 maanden door Maleisië te trekken en vandaaruit naar Borneo, Bali e.o. door te reizen. Zijn er mensen die ook rond die tijd Maleisië etc. willen ontdekken? Het lijkt me leuk om een tijdje samen te reizen met iemand, samen dingen te ontdekken,meemaken en te beleven. Geslacht is niet belangrijk. Zelf ben ik vrouw, 22 jaar en net afgestudeerd. Mijn reis wordt trouwens een echte budgetreis, zoveel mogelijk meemaken maar zo min mogelijk geld uitgeven. Verder ben ik heel flexibel.

Groetjes Lisette

Dat lijkt me een erg leuke reis!
ikzelf ben een 20 jarige jongen uit belgie die wel voor een uitdaging klaar staat.

Eens de wereld ontdekken , nieuwe culturen leren , lijkt me echt zo tof
Helaas heb ik niemand van men vrienden die intresse hebben in verre of lange reizen dus zocht ik maar op het internet naar een leuk persoon om met op reis te gaan , en kwam dus toevallig op dit zoekertje!

en ik wil wel gerust 4 maanden met je mee d meleisië , borneo , bali ontdekken .

Ikzelf ben een zeer spontane , sociale , flexibel en opgewekt persoon

Stuur gerust een mailtje als dit je aanspreekt , [email protected]

Groetjes , Nick

Of via facebook kan je me ook altijd bereiken , sinds ik niet zoveel achter men computer zit.

op facebook moet je maar zoeken naar Nick ringoot , en dan vind je me wel !

Zuid Oost Azie

Beste

Mijn naam is Nils Hertogs, 25 jaar, en wonende in Kontich bij Antwerpen. In januari van dit jaar ben ik gestopt met studeren. Daarna heb ik zeven weken gewerkt en voor één maand naar Thailand op reis geweest. Sinds een week ben ik terug uit Azië en het begint al te kriebelen om weer terug te gaan...!

Ik ben opzoek naar een reispartner (M/V) (20-30 jaar) die in de periode januari, februari, maart, april of mei 2010 voor één maand of langer naar Thailand gaat of gecombineerd met Laos, Cambodja en Vietnam. Rondreizen in Zuid-Oost Azië of andere formules zijn natuurlijk ook mogelijk. Rondreizen ter plaatste met bus en trein maar het vliegtuig is ook mogelijk. Ik hou van cultuur, gecombineerd met actieve uitstappen. Voor enkele dagen uit te blazen aan het strand ben ik ook te vinden. Graag zou ik met de rugzak van budgethotel naar budgethotel reizen.

Indien je ook interesse hebt in deze reis en periode kan je me steeds mailen op [DLMURL="http://us.mc334.mail.yahoo.com/mc/[email protected]"][email protected][/DLMURL].

Heb je een ander voorstel of idee? Laat het maar weten...

Bedankt
groetjes
Nils

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan