reisgenote!
Hoi,
normaal gesproken ging ik minstens 2 keer per jaar een weekje naar de zon met mijn vriendin Linda. In November stond er weer een vakantie gepland, maar helaas heeft zij om de een of andere reden aan haar baas toegezegd dat ze tot de zomer niet meer weg zal gaan
Ik heb me er nog niet helemaal bij neergelegd dat zij niet meegaat, maar ik wil me er helemaal niet bij neerleggen dat IK daardoor niet ga.
11 dagen vind ik een goede lengte, november komt me uit en marokko spreekt me ook wel aan. Ik ben een klein beetje huiverig voor op vakantie gaan met een onbekende...
Wat ik zoek is vooral een lekker uitrustvakantie. Kleurtje opdoen, lekker luieren met wat boeken en tijdschriften, een duik in het zwembad/zee op z'n tijd. Misschien ook een dagje wat cultuur bezoeken. Ik ben niet zo'n uitgaanstype en zoek in een reisgenootje vooral iemand om wat kosten te besparen (alleen op reis is duuuuur), gezelschap zodat niet alle andere mensen denken dat je zielig bent of denken dat je behoefte hebt aan hun als gezelschap, misschien iemand om m'n rug in te smeren (en vice versa natuurlijk), want dat gaat zo moeilijk in je eentje...
zou wel graag van je willen weten hoeveel je uit wilt geven aan 11 dagen all in
ik hoor graag van je (als je je tenminste een beetje kunt vinden in mijn verhaal). Liefst spreek ik een keer af voor we boeken om te zien of we 't uberhaupt 11 dagen met elkaar uit gaan houden
groetjes, Anke