Marokko - Agadir - November 2010 - Relaxvakantie

Status
Niet open voor verdere reacties.

Noukjuhhh

New Member
Heey allemaal!

Ik ben een 23 jarige spontane meid die nog op zoek is naar reispartner(s) voor een vakantie. Zon - Zee - Zwembad - Strand....
Aangezien ik met me werk zit heb ik niet heel veel keuzes meer.. Eventueel van 22 november - 17 december, Het liefst zou ik dan iets van 11 dgn gaan..

Ik ben pas terug van een fantastisch hotel (in Juli) en zou enorm graag terug gaan. Het gaat hier om het hotel Ramada Les Almohades.. Het is een vrij groot hotel. De kamers zijn vrij ruim en worden elke dag netjes schoon gemaakt, Zwembad, Dicht bij het strand, lekker eten en een superleuk en gezellig animatieteam. Ik vond ze totaal niet opdringerig maar doen leuke activiteiten en geven zeer goede shows. Verder is er elke dag bij het zwembad goede muziek te horen.. Ook altijd wel gezellig! 's avonds een leuke show en daarna kun je nog wat drinken bij het zwembad met goede muziek... Het is een All-in Hotel...

Ik zou het leuk vinden om met iemand of een groepje mensen ernaar toe te gaan.. en een leuke vakantie te hebben...
(Sorry mannen, me voorkeur gaat toch uit naar een gezellige meid/dame)

Iemand zin om mee te gaan???
groetjes Anouk

reisgenote!

Hoi,

normaal gesproken ging ik minstens 2 keer per jaar een weekje naar de zon met mijn vriendin Linda. In November stond er weer een vakantie gepland, maar helaas heeft zij om de een of andere reden aan haar baas toegezegd dat ze tot de zomer niet meer weg zal gaan :eek:
Ik heb me er nog niet helemaal bij neergelegd dat zij niet meegaat, maar ik wil me er helemaal niet bij neerleggen dat IK daardoor niet ga.
11 dagen vind ik een goede lengte, november komt me uit en marokko spreekt me ook wel aan. Ik ben een klein beetje huiverig voor op vakantie gaan met een onbekende...
Wat ik zoek is vooral een lekker uitrustvakantie. Kleurtje opdoen, lekker luieren met wat boeken en tijdschriften, een duik in het zwembad/zee op z'n tijd. Misschien ook een dagje wat cultuur bezoeken. Ik ben niet zo'n uitgaanstype en zoek in een reisgenootje vooral iemand om wat kosten te besparen (alleen op reis is duuuuur), gezelschap zodat niet alle andere mensen denken dat je zielig bent of denken dat je behoefte hebt aan hun als gezelschap, misschien iemand om m'n rug in te smeren (en vice versa natuurlijk), want dat gaat zo moeilijk in je eentje...

zou wel graag van je willen weten hoeveel je uit wilt geven aan 11 dagen all in

ik hoor graag van je (als je je tenminste een beetje kunt vinden in mijn verhaal). Liefst spreek ik een keer af voor we boeken om te zien of we 't uberhaupt 11 dagen met elkaar uit gaan houden :tongue:

groetjes, Anke

Hallo Anouk en Anke,

Hebben jullie al plannen voor vakantie?
Ik heb namelijk 30 nov tot 22 dec vakantie en zou heel graag de zon opzoeken samen met iemand. Helaas heeft mijn vriend geen vakantie. Zelf had ik ook al gekeken naar een vakantie in Marokko, dus het bericht van Anke sprak me goed aan. Ook de interesses en het idee van kosten besparen sprak me erg aan!
Ik ben benieuwd of jullie al plannen hebben en data e.d.

Groetjes Marriëtte

Beste Marriette,
ik heb sinds ik mijn bericht heb gepost, nooit iets gehoord van Anouk... Ik had het dan ook maar opgegeven om op deze manier een reisgenootje te vinden en mijn rooster zit inmiddels dicht tot nieuwjaar... Ik kan dus helaas pas vanaf januari weer :(
Misschien hoor jij nog wat van Anouk...

groetjes, Anke

Oh, wat jammer. Moet ik inderdaad maar afwachten of Anouk nog reageert...
Bedankt voor jouw snelle reactie in ieder geval! :good:

Groetjes Marriëtte

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan