Met de camper door Europa

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rogier60

New Member
Hou je van reizen en avontuur dan moet je met mij mee. We reizen in een nieuwe camper met 2 aparte slaap ruimtes. Dus rest zien we wel. Je kunt het gewoon proberen. Als het je niet bevalt. Vlieg je weer naar huis. In principe kunnen we het hele jaar door Europa reizen. Tot nu toe heb ik in de winter door Spanje gereisd. Ik heb daar ook een appartement. Maar daar ben ik niet veel. Alle plannen liggen nog open. Ik kan wel van alles over mezelf vertellen maar dan weet je nog niks. Dus je gaat gewoon een weekend of langer met me mee. Wordt het niks. Dan heb je in iedergeval een leuke vakantie gehad.

Dag Rogier, sympathiek voorstel! Ik ben al vaker met een camper door Europa getrokken, een bijzonder fijne manier om een land te beleven, zeker als dat in goed gezelschap is. Frankrijk, Spanje, Italië, allemaal aantrekkelijk. Zullen we een keer kijken of het leuk is om samen avontuurlijke plannen te smeden? Groet Josephine

Beste Rogier,
Een camper trip staat op mijn to-do lijstje.
Misschien mag ik met jou een keer mee?
Groet
Astrid

Je mag zeker wel een keer mee. Het loopt bij op het moment even wat anders. Ik zit nog in Spanje. Ik hoop over 4 weken in Nederland te zijn Groet Rogier

Hallo Rogier,
Ik ben opzoek naar een reisgenoot voor april 2025 naar China. Als je van avontuur houdt is dit een mooie uitdaging. Ik hoor graag van je.

Ik ben al een tijdje van plan om zelf een camper te kopen maar ken niets van camperreizen. Wie mij zou willen meenemen voor even ben ik daarvoor dankbaar.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan