Midden Amerika - september +-3 weken!!

• Onderwerp starter Onderwerp starter Leo
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Leo

New Member
Heyyy:biggrin:,

In september zou ik (m,25) graag +-3 weken naar Midden of Zuid Amerika (Costa Rica, Mexico, Cuba...:cool:) gaan. Het liefst op een avontuurlijke manier, dus rondtrekken gedurende 3 weken is zeker een optie. Ik wou gaan om zowel de plaatselijke sfeer op te snuiven, genieten van de natuur, te chillen, feesten, lekker eten, maar vooral om van het dagelijkse Europa te vertrekken!
Wie (m,v) voelt zich geroepen om mee te gaan?

L

mexico of zo

hela,

ik las net je zoekertje en was eigenlijk net van plan om krak hetzelfde te formuleren:rolleyes:

mijn plan was om van ca 1 sept tot ca 26 sept nr mexico( cancun streek, costa rica is ook een optie) te gaan met hetzelfde doel als jij opgaf, ben kerel van 28, reis graag maar heb een kleine aarzeling om alleen te vertrekken daar ik dit nooit eerder gedaan heb:wtf:

zie je dit als een mogelijkheid, reageer dan even, ok?

ik kan nog wat naar achter met de data ev.

Hey Kristof,

Cool dat we hetzelfde voor ogen hebben! Van waar ben je ergens? Ik woon in Mechelen, maar werk en woon tijdens de week in Amsterdam, dus is misschien het beste om tijdens een weekend af te spreken. Ik kan eventueel deze zondag (zaterdag = gentse fieste time:cool:). email = [email protected]

Laat maar iets weten!

PS: Als er zich meer mensen geroepen voelen, feel free to post!!

hela,

ik las net je zoekertje en was eigenlijk net van plan om krak hetzelfde te formuleren:rolleyes:

mijn plan was om van ca 1 sept tot ca 26 sept nr mexico( cancun streek, costa rica is ook een optie) te gaan met hetzelfde doel als jij opgaf, ben kerel van 28, reis graag maar heb een kleine aarzeling om alleen te vertrekken daar ik dit nooit eerder gedaan heb:wtf:

zie je dit als een mogelijkheid, reageer dan even, ok?

ik kan nog wat naar achter met de data ev.

mexico

Hey,

Ik heb gelezen dat jullie misschien van plan zijn naar Mexico te vertrekken,

Ik land 16 september in Cancun en ga samen met ne maat een stuk door mexico trekken voor twee weken.
We zouden een auto huren en het plan is om wat te roadtrippen naar de mooiste, interessantste, meest sfeervolle,....plekken van zuid mexico.

Het zou leuk zijn moesten we daar landgenoten tegenkomen die het ook wel zien zitten om mee rond te trekken.
Moest je interesse hebben om verder af te spreken:

e-mail : [email protected]

Wij zijn beide 24 jaar, avontuurlijk en willen een mix van feest, rust, cultuur,...

Ps; het is laaggseizoen in mexico dus de tickets zijn goedkoop,
wij hebben 425euro betaalt voor vliegticket !!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan