Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Motor trip 2018

Status
Niet open voor verdere reacties.

Frederik89

Member
Ik weet dat ik er al vroeg bij ben maar voor volgend jaar zoek ik een Motor trip te doen Max 3-4 weken ( mag korter ). Datum staat zeker nog niet vast maar zal best wel gedaan worden tussen mei - augustus kwa het weer .

Als er er eventueel geinterreseerde personen zijn laat maar gerust iets weten .

Ik heb interesse , maarENKEL als pasagier ,
Ik heb een moto , ....lang verhaal ....... scheiding .... maar geen rijbewijs ....
Indien iemand een passagier wil meenemen kunnen eens vooraf
Afspreken en enkele ritjes maken ...tot hoors

Update voor andere die interesse hebben :
Reis zal gaan van 21Juli - 5 augustus en we zijn momenteel met zen drietjes.
En het volgende staat op de planning :
- Belgie richting =>Frankrijk( vogezen) =>zwitserland=> italië ( Venetië )=>Slovenië=>oostenrijk=> Duitsland ( zwarte woud ).
We blijven 2-3 dagen op elke locatie ( we slaan kamp op een camping of in een goedkope b&b ), en kunnen dan rijden zonder bagage, we houden het aan de goedkope kant dus volledige kampeer uitrusting gaat mee en geen hotels.
We zoeken geen groep van 10 man bijeen te ronselen maar er mogen altijd wel een paar bij.
Meer informatie stuur een pm.

@BenTravel sorry maar met de huidige setup(vooral bagage ) en motoren die nu rijden gaat een bij-rijder heel moeilijk zijn , als hier verandering in komt hou ik je op de hoogte.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...