Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Motor trip 2019

Status
Niet open voor verdere reacties.

Frederik89

Member
Dag allen ,

Dit jaar trek ik weer op een motorreis , vorig jaar heb ik 2 andere mensen leren kennen via het forum die zijn meegekomen en hebben we frankrijk -zwitserland-italie-slovenie-oostenrijk-duitsland gereden.

Dit jaar trekken we richting Noorwegen voor ongeveer 10-14 dagen tussen 21 juli-15 augustus ( dagen liggen niet exact vast , maar het is wel tussen die periode ) .

Echte concrete informatie van waar we rijden en hoe overnachting gebeuren etc is er nog niet maar dit beslissen we wel samen .

Momenteel zijn we al met 2 rijders en er kunnen/mogen er zeker nog een paar bij .
Ik meld er wel al bij dat we aan een sportief tempo rijden en dat er per dag 300 km +- zal gereden worden.

Wil je meer informatie of wil je u al zeker aansluiten laat iets weten in dit topic of stuur een PB .

Mvg,
Frederik

hey Frederik,
deze zomer zal het niet lukken. als je zin hebt voor een week - end trip. laat het maar weten.
groetjes,
Thomas.

Verdere Informatie over de Trip :
We vertrekken 21 Juli richting noorwegen we rijden de eerste dag door tot midden denemarken ( enkel autostrade ) hier overnachten we op een camping .
Dag 2 vertrekken we vroeg zodat we de boot van 9 uur +- kunnen pakken richting Noorwegen om daar dan tegen de middag aan te komen , en rijden we nog 200 km land inwaarts .
Hierna volgen nog 7 dagen rijden in het zuidelijke gedeelte van Noorwegen met elke dag een rit tussen 300-400km met de mooiste banen die er daar te vinden zijn .
We verwachten terug te komen op 30-31 juli dit valt te zien hoeveel zin we hebben in het aantal km's terug te rijden naar belgie .
Slapen zal gebeuren in een tent en we gaan zo vaak mogelijk wildkamperen , het kan zijn dat we ook gewoon op campings gaan maar dit valt nog te bespreken .

Voel je u geroepen om ons te vergezellen geef maar een seintje .

Mvg,
Frederik

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...