Myanmar 26 dec-18 januari

Status
Niet open voor verdere reacties.

Elke83

New Member
Hallo,

Ik ben een vrouw van 30 met al wat reiservaring achter de rug... en ben dus op zoek naar een reisbuddy (v/m) voor Myanmar. Met twee heb je vier ogen die leuke/mooie dingen ontdekken, en 't is gewoon leuker om 's avonds met twee te reflecteren over de dag... en mooi meegenomen: het kan de reis wat goedkoper maken...

Mijn reisprofiel
Ik geniet evenzeer van het 'onderweg' zijn als van de bestemming op zich. Openbaar vervoer, trein, boot, vliegtuig: naargelang de noden in prijs/tijd.
Doe graag eens een trekking van 2-3 dagen, kan tegen een stukje basic als het nodig is, ... afwisseling van tempels bezoeken, natuur, onderdompelen in lokale sfeer, een lokaal pintje, een verrassende babbel met locals,...

Ik heb graag dat het vooruit gaat, zonder al teveel te willen rushen. Ik ga op reis om een land te leren kennen, zo goed mogelijk, en een ruwe planning is daarbij handig. Ik probeer me daaraan te houden, maar als ter plaatse blijkt dat iets echt te duur/teveel tijd/teveel gedoe vraagt, dan is de zoektocht naar een andere invulling even leuk. Meestal zijn het toevalligheden die een reis tot een pareltje kunnen maken!!!
Vrijheid is van belang: in de praktijk ben ik reisbuddy trouw, maar eens een trekking skippen of apart doen moet kunnen.

Ik ben apotheker en mijn vrije tijd vul ik in met salsa, duiken, lopen, lezen,...

Als je ook een kriebel voelt om dit land in deze periode te bereizen, laat dan zeker iets weten.
Groetjes,
Elke

[email protected]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan