Myanmar Juli-Augustus 2014

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lammertyn

Member
Hallo!

Wij zijn een groepje van 3 vrouwen (23, 33 en 34 jaar) en we zouden graag deze zomer (3 weken in de periode van midden juli tot midden augustus) naar Myanmar gaan. We zoeken echter nog een 4e persoon om ons te vergezellen, omdat dit toch leuker en gemakkelijk is om te reizen.

Op reis willen we ons echt onderdompelen in het land en een mix van cultuur en natuur ontdekken. 's Avonds lekker eten en eentje drinken hoort erbij :) We zijn geen superactieve reizigers, maar staan wel open voor het avontuur. Azië is heel goedkoop om te reizen, daarom kiezen we ervoor om zowel in hostels als iets comfortabelere plaatsen te slapen.

Wie geïnteresseerd is of kennis wil maken, aarzel niet om ons te contacteren! :)

Groetjes

Hoi,

Ik ben ooit al eens naar Thailand geweest, en dat is me zeer goed bevallen.
Omdat Myanmar langszij ligt, lijkt me dit wel wat, dus zou ik graag meer vernemen over jullie plannen.
Ik ben een man van 36, en heb al heel wat reis-ervaring wereldwijd.
([email protected])

grtjs,

Hoi
Ik ben Tine, een vrouw van 35 en dol op reizen. Normaal gezien ligt mijn reis al vast nu, maar door omstandigheden hebben mijn twee vaste reismaatjes voor de verre bestemmingen afgehaakt dit jaar... Ene heeft net een lief, de ander geen geld omdat ze net een huis heeft gekocht :)
Vandaar dat ik hier even mijn licht kom opsteken. Voor mij de eerste keer dat ik zoiets doe, maar heb weinig zin in reis binnen Europa, wil dolgraag verder weg.
Jullie oproep spreekt me wel aan, vooral de relaxte combi van reizen, cultuur maar ook het lekker eten.
Als jullie nog iemand zoeken kunnen we misschien eens kennis maken?
Hopelijk tot later, bye! [email protected]
Tine

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan