Naar Peru van half aug tot half sept

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sara J

New Member
Hey,

Half aug vertrek ik richting Peru. Dit land wil ik op een maand verkennen.
Samen met anderen maakt de reis nog completer, vandaar dat ik hier dus nog reisgeno(o)te( n) zoek.
Ik ben een actieve reizigster, wil een paar meerdaagse tochten doen, de stadjes verkennen en gewoon genieten van de levenswijze en omgangsvormen daar.
Ook ben ik niet op luxe gesteld. Indien mogelijk low-budget reizen. Ik logeer liever in hostels of homestays dan in hotels.
Over mezelf: Ik ben een vrouw van 30 jaar uit Antwerpen. Sociaal, vlot in de omgang, ik hou van uitdagingen, ...
Zin om mee op avontuur te gaan?
Stuur dan zeker een mailtje naar: [email protected]

Groetjes Sara

Hallo,

Is jouw vertrekdatum nog steeds half augustus ?
Ik zoek nl een avontuurlijke m/v reisgenoot om in Zuid-Amerika (volledig of gedeeltelijk) rond te trekken in de herfst of winter '15, gedurende +- 3 maanden (of die mij voor een deel van de reis willen vergezellen).
Indien die 3 maanden te lang zijn, kan ook eventueel een deel van de trip gedaan worden met een keuze van 1 of 2 landen (en ook een periode naar keuze).
Ik heb begrepen dat je ook wil rondtrekken in Peru. Misschien kun je een deel van mijn tocht meemaken ? Maar dat zal dan eerder herfst / winter zijn.

De formule, route en duur ligt nog niet vast en is in overleg.
Wel heb ik reeds ervaring met een Overland-truck : dit heb ik vorig jaar gedaan en 12 landen van Oost- Zuid Afrika doorkruist. Dit vind ik een ideale formule om vele landen te ontdekken.

Het mag opnieuw een Overland zijn, maar andere suggesties zijn ook welkom.
Indien je meer info wil ivm de Overland-formule, dan kan ik je die zeker geven.

Ik ben een single vrouw van 56 jaar, maar op trekking met jongeren, dus jong & avontuurlijk ingesteld.
Indien je interesse hebt, dan kun je me mailen op : [email protected]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan