Natuur/wandelreizen

Status
Niet open voor verdere reacties.

De genieter

Member
Zoek nog wat wandel/natuurliefhebbers voor maandelijkse dagwandeltocht Ardennen/Eifel maar ook voor korte en langere wandelvakanties. (Vogezen-Alpen-Madeira of verder),
Heb aangename ervaringen om dit met klein groepje te doen.
Ben zelf 60 en niet vies van een flinke klimtocht maar geen beulenwerk :confused:, hou van gezelligheid en wat confort (hutovernachtingen bij meerdaagse).
Iets voor jou of vragen, laat maar komen.
Groetjes Willy (Limburg)(y)

Zoek nog wat wandel/natuurliefhebbers voor maandelijkse dagwandeltocht Ardennen/Eifel maar ook voor korte en langere wandelvakanties. (Vogezen-Alpen-Madeira of verder),
Heb aangename ervaringen om dit met klein groepje te doen.
Ben zelf 60 en niet vies van een flinke klimtocht maar geen beulenwerk :confused:, hou van gezelligheid en wat confort (hutovernachtingen bij meerdaagse).
Iets voor jou of vragen, laat maar komen.
Groetjes Willy (Limburg)(y)

Beste
Dag wandeltochten naar Ardennen/Eifel interesseren mij en ook een lange wandelvakantie
U profiel sluit aan bij het mijne
Ben man 59 uit Kempen

Hallo,

Dank voor reactie,
volgende wandeltocht ligt nog niet vast maar zal einde maart - begin april ergens zijn.
We lopen meestal een 15 tot max 20km, zou fijn zijn als je mee zou kunnen, we carpolen meestal
hier in de buurt .
Wil je op de hoogte gehouden worden gelieve dan even jou mail te laten weten
groetjes
Willy

Dag Willy,

Mogen jonge 34 - jarige veulens uit de Antwerpse kempen zich hier ook bij aansluiten ? ;-)
Zo ja, laat het me zeker weten, ik zoek ook nog wandelgenoten.....

Groeten,

Tina.

Dag Willy,

Mogen jonge 34 - jarige veulens uit de Antwerpse kempen zich hier ook bij aansluiten ? ;-)
Zo ja, laat het me zeker weten, ik zoek ook nog wandelgenoten.....

Groeten,

Tina.

Hallo Tina,

Iedereen is welkom,
als je van de natuur houdt, wat sportief bent en een beetje wandelervaring hebt dan nog meer.
Als je me mailadres laat geworden hou ik je graag op de hoogte van onze agenda en verdere
info over de geplande tochten.
Wandelgroetjes
Willy

Ben een 53 j single man uit Limburg, Zou graag bij groepje aansluiten.

mvg,
Hallo Limburger,

Ben je graag in de natuur en hou je van een stevige wandeling dan hoor je waarschijnlijk thuis in ons groepje.
Als je je mailadres laat weten hou ik je graag op de hoogte van agenda en verdere info.
Met vriendelijke groet
Willy

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan