NEW YORK Het was altijd een droom, maar met wie word het straks werkelijkheid?
Eigenlijk was het te mooi om waar te zijn, “De dollar laag, 2 spotgoedkope tickets (€290,- retour inc. tax) en een maat die mee wilde gaan” maar helaas heeft mijn maat wegens privé omstandigheden de reis moeten annuleren, hij heeft wel een heel goed excuus dus ik neem hem het ook niet kwalijk..
Maar nu heb ik een ticket over, en reismaatje minder! ..Daarom zoek ik via deze weg een leuk, spontaan,maar vooral een gezellig iemand om DE STAD New York, tot in de kleinste straatjes te verkennen, te shoppen zodat de dollar weer zal stijgen
en om een weekje te leven als een echter AMERIKAAN, en dit alles staat gepland op 15 Feb 2008 t/m 23 Feb 2008!
De vluchten zijn al geboekt! We vliegen via Dusseldorf en (hopelijk) met Allitalia als ze dan nog niet failliet zijn
.. En hoe of wat we verder daar gaan doen, dat weet ik nog niet. We landen ruim in de morgen dus tijd genoeg om een leuk Amerikaans slaapplekje te regelen!..
Lijkt het je wat om met deze jongen een vast onvergetelijke reis te ondernemen, aarzel dan niet en laat wat van je horen.
mail: [email protected]
www. qaaip.hyves.nl
Ik ben benieuwd!
Laatst bewerkt: