Nieuw - Zeeland: Februari/Maart 2014 - 3 à 4 tal weken

Status
Niet open voor verdere reacties.

Inge81

Member
Hellow!

Na een druk jaar zonder vakantie begint de reismicrobe terug te kriebelen! :-)

Ik zou graag volgend jaar voor een drie a viertal weken naar Nieuw - Zeeland trekken. Vanwege de zomervakantie is het in Nieuw - Zeeland hoogseizoen tot begin februari. Daarna lijkt het mij de ideale moment om van onze winter naar hun zomer te trekken.

Bedoeling is om met de rugzak te gaan en het low -budget te houden. Ik zou het geweldig vinden om een campervan te huren en er een roadtrip van te maken. Muziekje op, campings opzoeken, eventueel tentje opstellen, eigen potje koken en gewoon relaxed het land verkennen. Op een andere manier is echter ook prima, ik ben flexibel en suggesties zijn welkom :-)

Ben je dus ongeveer tussen de 25 en de 35, heb je zin voor avontuur en goesting om een reisje mee te plannen? Laat dan zeker iets weten!

Groetjes,

Inge

heyyy inge,

Naar Nieuw -Zeeland of Australie heb ik altijd wel eens naartoe willen gaan.Heb zo een roadtrip met camper wel nog nooit gedaan.Ben dus geen ervaren roadtripper maar kan me behelpen :-)
Maar wil het wel eens mee maken.Rond die tijd ben ik wel 37 geworden en ik ben ene kerel :smile
groetjes Danny

Vergis jij je niet met winter en zomer ? De Nieuw Zeelanders zijn onze tegenvoeters en wanneer het hier winter is , hebben ze daar volop zomer . Dus als je volgend jaar maart gaat , is het al einde van de zomer .

ik heb er ook wel zin in maar zoals Danny heb ik ook geen ervaring met roadtrips etc (30j man uit Limburg :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan