Kris86
Member
Hoi iedereen,
Ik ben hier lang niet meer actief geweest maar nu kom ik nog eens polsen
.
Reisperiode is helaas niet flexibel 25-07-2026 tot 01-08-2026.
Even kort maar krachtig,
Ben net een 40 tiger geworden, 16 jaar ervaring met hiking in Scandinavië meestal Noorwegen.
Pas in 2024 en 2025 mijn eerste solo hikes gedaan.
Steeds hetzelfde principe back to basics wat inhoudt, rugzak, tentje, goede wandelschoenen en hop zelfvoorzienend de bergen in.
Even alles ontvluchten, weg van de drukte, de stress, het lawaai, een beetje afzien als kwetsbaar element in de natuur zijnde en het terug leren appreciëren welke luxe we thuis allemaal voor vanzelfsprekend vinden.
Ik sta op het punt om mijn 3de solo hike te beginnen plannen in Noorwegen maar moet toegeven dat ik de vorige 2 hikes ook wel geconfronteerd geweest ben met eenzaamheid.
Er is langs 1 kant de vrijheid, langs de andere kant de eenzaamheid...
Reis is per vliegtuig en daarna de trein.
Ik kijk hier even mee of ik iemand vind waarmee het klikt en dan geraken we zo zeker aan de praat voor de rest van het verhaal.
Ervaring hoeft niet persé maar besef wel dat het geen luilekker vakantie is.
Ik ben zelf geen 25 jarige berggeit meer en sinds mijn solo hikes terug zoekende naar een balans voor lichaam en geest.
Een week slapen op een matje in een lichtgewicht tentje en elke dag in de bergen stappen is iets waar vooral jonge fitte mensen energie van krijgen, daar hoor ik helaas dus zelf al niet meer bij.
Zelfkennis is het begin van alle wijsheid zegt men...
Ik hoor het wel!
Alvast bedankt voor het leeswerk.
Ik ben hier lang niet meer actief geweest maar nu kom ik nog eens polsen
Reisperiode is helaas niet flexibel 25-07-2026 tot 01-08-2026.
Even kort maar krachtig,
Ben net een 40 tiger geworden, 16 jaar ervaring met hiking in Scandinavië meestal Noorwegen.
Pas in 2024 en 2025 mijn eerste solo hikes gedaan.
Steeds hetzelfde principe back to basics wat inhoudt, rugzak, tentje, goede wandelschoenen en hop zelfvoorzienend de bergen in.
Even alles ontvluchten, weg van de drukte, de stress, het lawaai, een beetje afzien als kwetsbaar element in de natuur zijnde en het terug leren appreciëren welke luxe we thuis allemaal voor vanzelfsprekend vinden.
Ik sta op het punt om mijn 3de solo hike te beginnen plannen in Noorwegen maar moet toegeven dat ik de vorige 2 hikes ook wel geconfronteerd geweest ben met eenzaamheid.
Er is langs 1 kant de vrijheid, langs de andere kant de eenzaamheid...
Reis is per vliegtuig en daarna de trein.
Ik kijk hier even mee of ik iemand vind waarmee het klikt en dan geraken we zo zeker aan de praat voor de rest van het verhaal.
Ervaring hoeft niet persé maar besef wel dat het geen luilekker vakantie is.
Ik ben zelf geen 25 jarige berggeit meer en sinds mijn solo hikes terug zoekende naar een balans voor lichaam en geest.
Een week slapen op een matje in een lichtgewicht tentje en elke dag in de bergen stappen is iets waar vooral jonge fitte mensen energie van krijgen, daar hoor ik helaas dus zelf al niet meer bij.
Zelfkennis is het begin van alle wijsheid zegt men...
Ik hoor het wel!
Alvast bedankt voor het leeswerk.