Nov - dec - reis van 3 à 4 weken - Z-Amerika, Afrika,...

Status
Niet open voor verdere reacties.

Katelijn 8

New Member
Hey,

Ik plan om 3 à 4 weken op reis te gaan , vertrek tweede helft november. Ik hou van Zuid-Amerika maar sta vast en zeker ook open voor andere bestemmingen. Rondtrekken, afwisseling tussen cultuur en natuur, trektochten,... Ik ben al in Mexico, Costa Rica, Panama en Argentinië geweest. Daarnaast ook Thailand, Vietnam, Kirgizië, Nieuw-Zeeland. Ik zoek vooral iemand die graag rondreist met de rugzak, avontuurlijk, maar ook relaxed, gewoon lekker amusant genieten!

Laat maar weten indien je interesse hebt!

Groetjes,
Katelijn

Dag Katelijn,

Ik ben een 28j man uit Zottegem, Gent area dus. Ik heb reeds meerdere verre reizen achter de rug: Peru, Thailand, Vietnam, China... Ik ben van plan in oktober/november een combinatie van Cambodja en Laos te doen.

Nu dacht ik om deze tocht in Cambodja te doen kwestie van een beetje gezelschap te hebben, want alleen is maar alleen + om tijd te winnen om zoveel mogelijk in een korte periode te zien. Voor Cambodja dacht ik dan een tocht door Laos te organiseren. Onderweg een stop in Bangkok leek me interessant omdat je er qua vliegen toch niet omheen kan.

O ja. Deze reis kan dus uiteraard ook geboekt worden zonder de vluchten en dat is €1020 minder.

Ik hou van een goede mix van cultuur, natuur, trekking, lekker eten enz. Relax en een dagje snorkelen of duiken zie ik ook zeker zitten. Maar ik sta zeker open voor suggesties.

Zegt je dat iets?

Een tweede idee, maar minder uitgewerkt dan bovenstaand was om bolivie te combineren met Argentinië, Chili tot in ushuaia. Maar dat hou ik waarschijnlijk voor een volgende keer.

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan