Ontwerpwedstrijd

• Onderwerp starter Onderwerp starter Noor
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Noor

New Member
Hee allemaal!
Ik doe mee aan een ontwerpwedstrijd en het thema is reizen. Nou ben ik hier zelf niet echt in thuis, dus ben op zoek naar informatie. Nou was ik tegengekomen dat backpackers naast hun grote tas ook vaak een kleinere rugzak meenemen voor overdag. Ik vroeg me af of dit vaak gebeurd en als je bijvoorbeeld met het vliegtuig naar een andere plek gaat of je die kleinere rugzak in je grote rugzak doet of dat je die kleine rugzak ook gewoon vult met je spullen. Ik ben benieuwd naar jullie berichten!

Hallo Noor,

Een "Daypack" zeggen we als backpacker. In de "Backpack" (de grote rugzak) Maar kan even goed kleine zijn in principe. Daar zitten zowat al je benodigdheden. Al je kleding e.d...
De daypack gebruik je als je een daguitstap gaat doen. Of als je een wandeling gaat doen ofzo.
Meestal heb je daar ook je mp3 player, camera, zonnebril, fles water, eten, en soms je pc in zitten.

Zowel mijn backpack als daypack zijn altijd goed gevuld, dus ik doe de backpack in het bagageruim van het vliegtuig. En in de daypack zit mijn pc, iPod, camera, water. Dus die neem ik mee als handbagage. En ik denk dat de meeste backpackers het zo doen.

Hallo Noor,

Een "Daypack" zeggen we als backpacker. In de "Backpack" (de grote rugzak) Maar kan even goed kleine zijn in principe. Daar zitten zowat al je benodigdheden. Al je kleding e.d...
De daypack gebruik je als je een daguitstap gaat doen. Of als je een wandeling gaat doen ofzo.
Meestal heb je daar ook je mp3 player, camera, zonnebril, fles water, eten, en soms je pc in zitten.

Zowel mijn backpack als daypack zijn altijd goed gevuld, dus ik doe de backpack in het bagageruim van het vliegtuig. En in de daypack zit mijn pc, iPod, camera, water. Dus die neem ik mee als handbagage. En ik denk dat de meeste backpackers het zo doen.

Ik heb altijd een 'daypack' bij...hoe zou ik anders mijn 'beest' ( lees: laptopje) kunnen vervoeren ?? Plus, water, snacks, eventueel een tijdsschrift en, in geval van 'verhuizen' van een plaats naar een anderen, mijn dossier met e-tickets, kopijen van passpoorten, kopijen van visums, boekingen en in mijn buideltas : de echte passpoorten, kredietkaarten, geld, sleutels, etc.

Mijn rugzak bevat alleen dingen die gemakkelijk vervangbaar zijn. Overal ter wereld. Mijn rugzak gaat altijd ingecheckt worden ( dus, het gaat in de bulk van het vliegtuig), de rest blijft bij me. Ik probeer altijd veilig te spelen ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan