op reis in juli of augustus

Status
Niet open voor verdere reacties.

sofie4042

Member
Hallo,

Ik sta in het onderwijs en mag dus genieten van 2 maanden vakantie...
Ik ben op zoek naar iemand die voor 2 weken op reis wil gaan naar het maakt niet uit... Ik sta open voor alles. Ik hou wel van zon maar wil wel iets om handen hebben,.. dus liever geen hele dagen op het strand liggen..

Hey,
al iemand gevonden om op reis te vertrekken?
Ikzelf wil graag ook ergens in de zomerperiode naar een zonnige bestemming en kan mijn verlof vrij kiezen

gr

Hoi Sofie,

Heb iets korter vakantie maar net als jij om samen met iemand een week of twee te reizen. Iets van de omgeving zien, ondernemen en van tijd tot tijd even niets doen
Weet niet van welke leeftijd je iemand zoekt maar ik ben 37

Lijkt me leuk wat van je te horen

Hallo,

Ik sta in het onderwijs en mag dus genieten van 2 maanden vakantie...
Ik ben op zoek naar iemand die voor 2 weken op reis wil gaan naar het maakt niet uit... Ik sta open voor alles. Ik hou wel van zon maar wil wel iets om handen hebben,.. dus liever geen hele dagen op het strand liggen..

Hey Sofie,

Ik sta ook geregistreerd onder 'creatieve relaxvakantie' Frankrijk (klaver); kijk maar eens.
Zou voor een weekje zijn, heb nog geen datum; met de trein of met de auto, kan allebei.
Het is een stuk relax, maar anderzijds ook schilderen, beeldhouwen, muziek beluisteren rond het kampvuur, enz...afgewisseld
met de formule yoga of massagetechnieken aanleren.
Zelf heb ik hier geen kennis van maar wil graag gewoon iets nieuws ontdekken en iets heel anders doen dan normaal.
www.sadhaka.be

Mocht je interesse hebben, laat maar iets weten.

Ikzelf ben een vrouw van 31 uit Oost-Vlaanderen.

Groetjes!

reis juli/augustus

Hallo,

Ik heb je berichtje gelezen dat je nog eenreis zoekt. Wijzelf huren een zeiljacht in het Zuiden van Frankrijk op 27 juli. Ikzelf (m), uit het onderwijs:-), 28 jaar, en de rest 26 (v) en 27 (v) zoeken nog wat bemanning om het zo goedkoop mogelijk te houden. We huren in de haven van Toulon en willen naar Bandol, Cassis en het eiland Porquerolles. Dat is een reis langs baaien, voor ankel liggen, avontuur tijdens het zeilen,… Laat maar weten of je geïnteresseerd bent.

Groetjes,

Stefaan

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan