Op reis naar zuid europa! Frankrijk?

Status
Niet open voor verdere reacties.

ernstjan

New Member
Hallo allemaal, ik ben Ernst Jan, een 22 jarige single die met zijn autootje richting het zuiden wil ergens in midden of eind augustus of zelfs nog september. Voor een paar daagjes of iets langer (ben niet enorm rijk ofzo). Dit forum is nieuw voor mij, ik ging voorheen altijd met ouders of vrienden maar ik ben zo dol op met de auto vertrekken, tentje achterin en wel zien waar ik uit kom. Helaas ben ik binnen mijn vriendenkring de enige die dit ziet zitten (andere willen alleen duur resort en ik heb geen leuke vriendin meer om mee te nemen:bad:)

Nu ben ik nieuwsgierig of er mensen zijn met dat zelfde probleem en misschien mee willen of ergens willen meeten zodat we niet alleen hoeven te zijn. Ik hou van lekker eten en drinken, camperen, rond hangen in de natuur, steden bezoeken en een daggie bakken op het strand is ook wel lekker. In ieder geval een hoop ontspanning en alles op het gemakje. Verder ben ik op zoek naar veel gekheid en gezelligheid, humor is een must haha!

Wat ik vooral niet zoek is een stap- en zuip vakantie, biertjes horen erbij maar disco's ben ik niet dol op. Ik hoor graag van je als je geinteresseerd bent en een beetje rond mijn leeftijd. M of V of meerdere mensen is allemaal ok, zolang het maar een hoop gezelligheid opleverd:good:

Laatst bewerkt:
Haideehow

Ha wat een aantrekkelijk bericht jong.
Heb al helemaal zin om mee te gaan.
Spijtig genoeg kan ik niet eind augustus begin september.
Kan wel in juli en begin augustus.

Kijk tzit zo, kzit een beetje in dezelfde situatie als gij denk ik.
Ben 21, wil zo veel van de wereld zien, ma ben een luxevakantie (ni dak da ooit echt gekend heb me mijn budget ma kom) of gewoon een vakantie om puur aan het strand te liggen beetje bue.

Had mij voorgenomen om vanaf dit jaar, elk jaar een ander land te bezoeken.
Ma landen als Kroatie ofzo (nog bereikbaar met de auto).
Gewoon eens iets anders. Kwil vooral veel leuke prachtige plekjes ontdekken.

Nu wat die gelijkaardige situatie betreft: mijn vrienden zijn of weg me de ouders, of weg op luxevakantie. Ze zien een kampeer of overnachtinginautovakantie niet echt zitten.
Kzou echt nog in staat zijn om desnoods alleen te vertrekken.
Ma hoe ge het draait of keert..ge zijt altijd wel een meiske alleen (hoewel ik het haat da da mij zou tegenhouden...)
En ja gewoon companie is fijn e.

BTW: mijn favoriete hobby is niet: drinken tot ge ni meer kunt en al kotsend op de grond vallen. Dus daar moete al geen schrik van hebben.:tongue:

Dus moest ge op ander tijdstip ook iets kunnen doen, laat vooral maar weten.
Ik kan morgen vertrekken moest da moeten.

Greetings,
Silke

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan