op zoek naar een goed zomerplan (26/7 - 11/8)

Status
Niet open voor verdere reacties.

filip2block

Active Member
hallo forumgangers,

enige tijd geleden heb ik een berichtje gepost dat ik met pasen graag naar frankrijk wou, uiteindelijk is het lichtelijk anders gelopen, maar de goesting is wel gebleven... het idee is volgens mij even knap als ondoordacht: van Grenoble (of toch van tegen of in de Alpen) tot aan Archachon (niet ver van Bordeaux aan de Atlantische oceaan) in twee weken. Dat zijn 750km, massa's nieuwe mensen (jeugdherbergen, mensen die ons meenemen met de auto of laten camperen in hun tuin, mensen die we ontmoeten op een pitoresk dorpsplein, in een gezellig café, in een raftboot op de Ardèche, in één van de nationale parken van Vercors of Causses du Quercy of op de hoogste duin van Europa...

Ah ja, zelf ben ik 29, relatief mannelijk, reisbegeleider bij Joker en monitor bij Kazou (deze zomer staat er nog een tiendaagse trekking in de Schotse Highlands met de 18jarigen op het programma) en op zoek naar een goedkope verrassende en zonnige vakantie en uiteraard wil ik die ervaring graag delen met één of meerdere reisgenoten. Geslacht en leeftijd spelen daarbij niet zo'n grote rol, zin voor avontuur des te meer. Aangezien het idee van de verrassing zijn andere ideeën altijd welkom !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan