Ik ben Katie, 37 jaar en ben van Oost-Vlaanderen, de Vlaamse Ardennen. Ik ben op zoek naar een reisgenoot voor een 10-tal dagen in de maand juli of augustus naar een zonnige bestemming. Het is de bedoeling om te genieten van de zon met een vleugje cultuur, natuur,...
Indien iemand interesse laat dan iets horen
Ik ben Katie, 37 jaar en ben van Oost-Vlaanderen, de Vlaamse Ardennen. Ik ben op zoek naar een reisgenoot voor een 10-tal dagen in de maand juli of augustus naar een zonnige bestemming. Het is de bedoeling om te genieten van de zon met een vleugje cultuur, natuur,...
ik vertrek begin september voor een +- 10 dagen naar de zon juiste datum en bestemming kan besproken worden ik reis met de camper dus kostprijs is low budget vanaf die periode
gr smax
indien interesse ford.s.max@hotmail.com
Hallo,
Blijkbaar toch wat interesse voor jouw oproep, we kunnen misschien een klein tof groepje vormen en als we niet te kritisch zijn qua bestemming vind je wel makkelijk
een last minute.
Michael, ook uit de streek (Merelbeke) en 43jr.
Grtn,
Michael
ik vertrek begin september voor een +- 10 dagen naar de zon juiste datum en bestemming kan besproken worden ik reis met de camper dus kostprijs is low budget vanaf die periode
gr smax
indien interesse ford.s.max@hotmail.com
De laatste 2 weken van augustus kan ik weg .....dringend aan zon toe Liefst iets in Spanje ...zon ...zee ...wandelen ...discotheek ....enz wil je meer weten stafbass@hotmail.be