Op zoek naar een reisgenoot voor in de maand juli of augustus voor een zonvakantie met een beetje cu

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo,

Ik ben Katie, 37 jaar en ben van Oost-Vlaanderen, de Vlaamse Ardennen. Ik ben op zoek naar een reisgenoot voor een 10-tal dagen in de maand juli of augustus naar een zonnige bestemming. Het is de bedoeling om te genieten van de zon met een vleugje cultuur, natuur,...
Indien iemand interesse laat dan iets horen

groeten
Katie

Hallo,

Ik ben Katie, 37 jaar en ben van Oost-Vlaanderen, de Vlaamse Ardennen. Ik ben op zoek naar een reisgenoot voor een 10-tal dagen in de maand juli of augustus naar een zonnige bestemming. Het is de bedoeling om te genieten van de zon met een vleugje cultuur, natuur,...

groeten
Katie
hey,

Nog steeds op zoek naar reisgenoot?
Ben zelf ongeveer uit die regio.

In augustus of september zou ik wel een of ander Europees eiland willen aandoen.

Laat maar iets weten.

Grts
Koen

Hallo,

groeten
Katie

ik vertrek begin september voor een +- 10 dagen naar de zon juiste datum en bestemming kan besproken worden ik reis met de camper dus kostprijs is low budget vanaf die periode
gr smax
indien interesse [email protected]

Hallo,
Blijkbaar toch wat interesse voor jouw oproep, we kunnen misschien een klein tof groepje vormen en als we niet te kritisch zijn qua bestemming vind je wel makkelijk
een last minute.
Michael, ook uit de streek (Merelbeke) en 43jr.
Grtn,
Michael

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan