Op zoek naar ladies die graag op reis gaan/citytrip in juli of augustus!

Status
Niet open voor verdere reacties.

caroke27

Member
hoi, ik heb hier eerder een oproep gedaan en heb nog steeds niemand gevonden die een weekje of enkele dagen mee warmer oorden wil opzoeken. Aangezien ik zelf van de kempen ben, liefst iemnd van deze regio wt het makkelijker maakt om af te spreken. Ik ben 31jaar zoek iemand rond die leeftijd..kan enkel groot verlof aangezien ik kleuterleidster ben.

Groetjes en hopelijk tot snel
Carolien

Hoi Carolien!

Ik ben 30 jaar en woon in Limburg. Ik ga een rondreis maken in het zuidwesten van Amerika met een goeie vriendin van mij.
Maar die vriendin heeft een conferentie in LA waardoor ik alleen moet terugvliegen naar Brussel!
Mijn vliegtuig maakt een tussenstop in New York en ik vond het dus te stom om hier niet van te profiteren en heb 4 dagen geboekt in New York (4/8/2016 tem 8/8/2016 - in Newark dus nog stukje van NY zelf af).
Ik zit daar dus helemaal alleen en zie dat niet honderd procent zitten! Ik zou dus ook liever een reisgenoot hiervoor vinden.
Als je dat ziet zitten, mag je altijd iets laten weten!
Groetjes,
Greet

Hey, gho heel graag maar het zal niet voor dit jaar zijn. Ik ga al een vakantie maken die periode en ben ook al in new york geweest (wil wel heel graag terug gaan) dus ga nu nog even passen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan