Op zoek naar Limburgse vriendinnen/reisgenootjes 30+

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ellen1978

Member
Hallo,

Ik ben nog op zoek naar reisgenootjes uit Limburg.
Mijn droombestemming is Amerika en binnen twee jaar wil ik nog eens naar daar gaan.
Volgend jaar wil ik graag een weekje naar Tenerife of Napels of de Dominicaanse Republiek tijdens de derde week van juli.
Een citytripke vind ik ook altijd leuk.

Ik hoop om via deze weg nieuwe leuke mensen te leren kennen uit de buurt.

Tot gauw?

Amerika vind ik ook geweldig :) Ik moet wel zeggen dat ik niet het type ben dat dagen aan een stuk op een strand kan gaan liggen. Als ik ergens ben, wil ik iets zien. Groetjes

Ja, ik zie ook graag wat. Een beetje rust tussendoor is ook welkom. Dagje shoppen bv. :-)
En wat vind je van de Amerikaanse pretparken?
Ik wil volgend jaar in mei een 12- daagse groepsreis doen naar de westkust.
Vanwaar ben je en hoe oud ben je?
Grtjs

33, Diepenbeek. De pretparken en dergelijke horen erbij hé. Ik heb er toch al een aantal gedaan (Universal Studios, Disney World, Sea World, etc.)

Hey,

Ik ben vrouw, 33 uit Limburg.
Ook naarstig op zoek naar reisgenoten en vriendinnen!
Pas nog een post geplaatst, zie aldaar moest je interesse hebben!

Hallo,

Ik ben nog op zoek naar reisgenootjes uit Limburg.
Mijn droombestemming is Amerika en binnen twee jaar wil ik nog eens naar daar gaan.
Volgend jaar wil ik graag een weekje naar Tenerife of Napels of de Dominicaanse Republiek tijdens de derde week van juli.
Een citytripke vind ik ook altijd leuk.

Ik hoop om via deze weg nieuwe leuke mensen te leren kennen uit de buurt.

Tot gauw?
Hallo Ellen
Ik ben zelf ook van Limburg (Lanaken) en ben op zoek naar een reisgenoot voor de maand juli. Ik zou dan graag naar een Europees Land trekken (Kroatië, Bulgarije, Griekenland, Italië, Spanje, Portugal,...) voor 8 à 11 dagen. Mijn budget is helaas niet groot genoeg om buiten Europa te gaan.
Als je interesse hebt, hoor ik het wel!
Groetjes
Melissa

Hey,

Ik ben vrouw, 33 uit Limburg.
Ook naarstig op zoek naar reisgenoten en vriendinnen!
Pas nog een post geplaatst, zie aldaar moest je interesse hebben!
Hallo Guinevere
Ik ben zelf ook van Limburg (Lanaken) en ben op zoek naar een reisgenoot voor de maand juli. Ik zou dan graag naar een Europees Land trekken (Kroatië, Bulgarije, Griekenland, Italië, Spanje, Portugal,...) voor 8 à 11 dagen. Mijn budget is helaas niet groot genoeg om buiten Europa te gaan.
Als je interesse hebt, hoor ik het wel!
Groetjes
Melissa

Ik ben een vrouw van in de 30 en zoek een reisgenote (vrouw) om mee naar Kopenhagen te gaan van 19-21 september. Eigenlijk zou ik met een reisgenootje gaan maar deze kan door omstandigheden niet meer gaan.
Ik hoor het wel als je interesse hebt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan