Op zoek naar reisgenote eind oktober/ begin november of half december

Status
Niet open voor verdere reacties.

Isabelle Coussens

New Member
Hallo
Ik ben Isabelle (32j) en op zoek naar een reisgenote (v), wat rond mijn leeftijd

wat ik verwacht van de reis is een combinatie van relax (zon, strand) en activiteit (cultuur/excursies)

qua datum zou ik vrij kunnen zijn van 30/10 tot en met 14/11 anders zou ik ook vanaf 9/12 tot en met 23/12 kunnen

iemand zin om mee te gaan?
(Ik ben al eerder zo op reis geweest en leuk om dan nieuwe vrienden eraan over te houden)

Laatst bewerkt:
Hoi Isabelle,ik ben Hanne De Blick,40 jaar,woonachtig te Scherpenheuvel. Ik zoek ook nog een reisgenote voor naar Kaapverdië te gaan voor een weekje tussen +/- 11 en 19 december 2021 ,laat maar weten als je interesse hebt.Jouw manier van reizen staat me zeker aan!Groetjes

Hallo Hanne
Hmm Kaapverdië, nog nooit bij stil gestaan, interessant 😊👍
Ik heb nog wat uitgedokterd, maar zo de week van 1 november en week van 11 november zijn er 2 feestdagen, dat zou nog het best passen
Zou je dat eventueel zien zitten? Kaapverdië in die 2 weken (niet per se de volle 2 weken, maar ik ga er altijd vanuit dat je 2 dagen moet aftrekken van je werkelijke reis - 1 dag heen en 1 dag terug) dus 7 dagen zouden 5 dagen reis zijn, en als je zo ver gaat, best ten volle genieten 😉
Groetjes
(als je liever via sms of whatsapp wilt praten: 0476.67.25.18)
- ook spreek ik liever op voorhand samen af om elkaar beter te leren kennen en de reis wat te plannen

Hoi,dank je voor je reactie!In November lukt het helaas niet omdat ik dan in de weekends optredens heb.

Ik kan ook maar max 7 werkdagen gaan,omdat ik helaas niet meer verlof over heb.
Laat maar weten als het toch moest lukken in december,dan spreek ik ook graag vooraf af om je beter te leren kennen 😊groetjes Hanne

Mocht eind Mallorca een optie zijn .ik ga al padel spelen maar zou er ook graag mee mooie wandelingen maken en dat is alleen een beetje tricky

Hoi Isabelle, al gelukt om iemand te vinden? Ik ben Jasmijn (35) uit Leeuwarden en zoek ook nog iemand om mee op vakantie te gaan!

Hoi Isabelle. Ik lees dat je op zoek bent naar een reisgenote, maar ik dacht reageer toch.
Ik ben 33 en kom uit de achterhoek.

Ik heb 20 t/m 24 december vrij, en wil dan eigenlijk nog weg. Zuid-Europa heeft voorkeur, maar sta overal voor open.
Ik ben op zoek naar iemand om gewoon gezellig mee op reis te gaan, zonder bijbedoelingen..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan