Oudjaar in Israël

Nieuwjaar in Israël?

• Yes please!

Stemmen: 3 75.0%
  • No thanks..

Stemmen: 1 25.0%

• Totaal aantal stemmers
    4
Status
Niet open voor verdere reacties.

KirstenC86

New Member
Zin in nieuwjaar in het buitenland?
Ik plan een weekje Israël (waarschijnlijk Tel Aviv) om daar de overgang van oud naar nieuw mee te maken. Combinatie van feesten, cultuur opsnuiven en nieuwe mensen leren kennen.

Data zijn flexibel,maar zou pas na Kerst vertrekken.Bijvoorbeeld 27/12 tem 2/01.

Let me know if you're interested :-)!!
X
Kirsten

hi kirsten

ik ben daar eens geweest en kan je aanraden er niet naar toe te reizen
voor minder dan 2-3 weken.
je geplande 5 dagen en zeker met de ginds niet echt gevierde nieuwjaar is misschien een beetje een verspilling

benny

Benny bedankt voor je reactie.

Zou me concentreren op 1 stad en ken ook mensen die er wonen. In april ga ik terug voor 2 weken dus komt goed :-)!

Grts

Hi Kirsten

Prima zo. Misschien dat het uitblijven van reacties op je verzoek gebonden is met je bestemming. Weinig mensen zijn nog open minded.
Maar als je daar mensen kent zal je wel niet alleen zijn.

Ik reis binnenkort voor enkele dagen naar griekenland ; zou je meewillen ?

Benny

Hey Benny,

Griekenland wil ik zeker nog doen maar heb al mijn resterende vakantie nodig voor Israël...

Idd jammer dat sommige mensen “afgeschrikt” zijn door de bestemming...Ze weten niet wat ze missen,lijkt me echt een mooi land te zijn.

Veel plezier in Griekenland!
Grts,
Kirsten

Zin in nieuwjaar in het buitenland?
Ik plan een weekje Israël (waarschijnlijk Tel Aviv) om daar de overgang van oud naar nieuw mee te maken. Combinatie van feesten, cultuur opsnuiven en nieuwe mensen leren kennen.

Data zijn flexibel,maar zou pas na Kerst vertrekken.Bijvoorbeeld 27/12 tem 2/01.

Let me know if you're interested :)!!
X
Kirsten
Jammer! Mijn vakantie zit al vol, maar leuk idee!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan