Papua New Guinea Oktober 2013

Status
Niet open voor verdere reacties.

EllenOns

New Member
Ik ben op zoek naar een reisgenoot (of reisgenoten) voor Oktober 2013 (3 weken). Na aanraden van een vriendin is mijn eerste keuze Papua New Guinea, maar ik sta voor heel veel landen open dus voorstellen zijn altijd welkom.

Laat gerust iets weten als je in deze periode ook een (verre backpackers) reis ziet zitten!

Groetjes,

Ellen

Png

Ik ben op zoek naar een reisgenoot (of reisgenoten) voor Oktober 2013 (3 weken). Na aanraden van een vriendin is mijn eerste keuze Papua New Guinea, maar ik sta voor heel veel landen open dus voorstellen zijn altijd welkom.

Laat gerust iets weten als je in deze periode ook een (verre backpackers) reis ziet zitten!

Groetjes,

Ellen
Dag Ellen ,

Ik wil ook naar PNG of Solomon Islands .
Heb je al iemand ?
Anders mag je me altijd mailen op [email protected]
Kim

Papua New Guinea

Hey Ellen, Kim,
Papua New Guinea staat hoog op de verlanglijst, eventueel in combinatie met Timor en de Molukken, of andere plekken in de buurt. Periode is voor mij flexibel. Ik wil gerust meer weten over de mogelijke plannen.
Hartelijke groeten,
Guy (Leuven)

Hallo,
ik ben heel benieuwd of jullie al een reisgenootje hebben gevonden om PNG te ontdekken. Het lijkt mij een erg leuk avontuur om dit land te gaan ontdekken. Wie lijkt het leuk om mij te joinen? Ik reis graag low budget.

Dit land spreekt me eigenlijk ook wel aan.
Heb tot nu toe enkel ervaring met Jokerreizen (7 gedaan al)
Dit jaar heb ik al 2 reizen opstaan, maar misschien leuk idee voor 2014.
Ik hou van low-budget reizen.
slapen in goedkoop B&B's, guesthouses, pensions enz.
Openbaar vervoer nemen.
Eten op de hoek van de straat in stalletjes of in afgelegen plaatjes waar je echte lokale keukens vind enz;

Ben een man 31j en afkomstig van Hasselt

Grjts

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan