Peru (2 à 3 weken in oktober/november)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Katrien1981

New Member
Hallo beste reizig(st)ers,
Mijn naam is Katrien en ik ben een 29-jarige vrouw uit de omgeving van Brussel.
Ik denk er momenteel sterk aan om dit jaar (rond oktober/november) een 2 à 3-tal weekjes rond te trekken in Peru.

Uiteraard wil ik alle toeristische plekjes niet overslaan maar mijn hoofddoel is toch om er eerder een sportieve vakantie van te maken. Vorig jaar ben ik met Djoser 30 dagen op groepsreis geweest naar Australië maar de groep viel wat tegen (merendeel niet-sportieve oudere koppels) waardoor ik telkens uit de boot viel als het ging om leuke wat sportievere trails/hikes.
Dus dit jaar wil ik zelf iets organiseren en daarom zoek ik één of meerdere enthousiaste eind-20’ers, begin 30’ers die net als ik op zoek zijn naar een ietwat actieve, sportieve, culturele “vakantie” :wink:. Ik zou het ook graag zo budget-vriendelijk mogelijk willen houden (hostels, openbaar vervoer,...). Er is nog niets georganiseerd dus “todo ya es posible” :smile:.
Hopelijk tot hoors,
Kat

Gezelschap

Hi,

ik was zelf aan het kijken bij de organisatie Kris Kras om een groepsreis te maken naar Nicaragua, maar helaas volledig volzet!
Dus ben nu zelf ook aan het kijken om zelf iets op poten te zetten, maar totaal geen ervaring mee!
Dus ik wil gerust wel mee denken! :)

Groetjes,

Christel

Hallo Christel,

ik heb ondertussen iemand gevonden in mijn vriendenkring die in Januari gaat en ik mag mee ;o). Mijn "zoektocht" is dus afgelopen. Veel succes met je reisvoorbereidingen!

Mvg,
Kat

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan