plannen voor de zomer van 2011...

Status
Niet open voor verdere reacties.

filip2block

Active Member
Ey, geruime tijd zit ik hier op't forum en je kan er maar beter vroeg bij zijn voor een goed plan. Zelf ben ik m/30 en vrij avontuurlijk aangelegd. Vorige zomer ben ik nog naar Ijsland, Schotland en Portugal geweest. Dat laatste was trouwens met nobele onbekenden van het forum en het moet gezegd: het was een super toffe & goedkope reis met de nadruk op "ervaringen opdoen": liftwedstrijdjes, overnachten bij een familie Angolezen of in 'n buitenverblijf van iemand die we waren tegengekomen onderweg en 450km fietsen bij 30 à 40 graden.

Deze zomer ben ik op zoek naar 'n nieuw avontuur. Het mag best wat langer duren en ik ben opnieuw op zoek naar drie andere mensen om er een onvergetelijke zomer van te maken. Ideetjes:
- 4 à 6 weken in Zuid Oost Azië: Laos, Cambodja & Vietnam zouden zeer veilige, mooie en gastvrije landen zijn...
- 10 dagen gaan islandhoppen in Griekenland. Superleuk concept, al kost het wel (zonder vliegtuigtickets) €400 per persoon. Valt misschien wel te combineren met 'n reisje in Montenegro en/of het vasteland van Griekenland
- (een stuk) Afrika doorkruisen, al moet het wel om een min of meer veilige regio gaan.

Interesse en/of andere leuke ideetjes, laat het me maar weten.

grtz

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan